اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از محل مصوبات سفر چهارم صورت می‌گیرد؛

گازرسانی به ۴۲۰ روستای اردبیل

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت گاز استان اردبیل گفت: با وجود طرح‌های گازرسانی متعدد در مناطق روستایی در سفر چهارم رئیس جمهور پیشنهاد ما مبنی بر گازرسانی به 420 روستا، مصوب شده و به سرعت عملیات اجرایی آن نیز آغاز می‌شود.

گازرسانی به ۴۲۰ روستای اردبیل
فیروز خدایی در حاشیه همایش گاز و ایمنی در اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با گرامیداشت سال جهاد اقتصادی اولویت امسال این شرکت را در وهله اول ارتقای بهره‌مندی روستاییان از نعمت گاز و دامنه‌دار شدن این امر به شکل وسیع اعلام کرد.
وی اظهار داشت: ما در کنار این امر بازرسی‌های موردی و نمونه‌ای نیز از مشترکان خود در کاهش آسیب‌ها و حوادث تلخ و ناگوار انجام داده‌ایم به طوری که انتظار داریم با این بازرسی‌ها حوادث ناشی از گاز گرفتگی به حداقل برسد.
این مسئول از اهالی استان خواست با کنترل دودکش‌های منازل خطر گاز گرفتگی را به حداقل برسانند.
سرپرست شرکت گاز استان اردبیل خاطرنشان کرد: 95 درصد حوادث گاز گرفتگی در ارتباط با نامناسب بودن دودکش‌ها است.
این مسئول پوشیدن لباس‌های گرم، بستن دریچه‌های سرمایشی، تعمیر و کنترل سالانه موتورخانه‌ها و پخت و پز با شعله مناسب را از زمینه‌های خوب کاهش مصرف گاز اعلام کرد.
سرپرست شرکت گاز استان اردبیل در مورد نحوه محاسبه بهای گاز مصرفی در اردبیل نیز اظهار داشت: کشور به چهار اقلیم یک، دو ، معتدل و گرمسیری تقسیم شده است که استان اردبیل جزو اقلیم یک و دو به حساب می‌آید.
این مسئول ابراز داشت: استان اردبیل از اردیبهشت تا آبان ماه جزو اقلیم دو و از آبان تا پایان فروردین ماه نیز جزو اقلیم یک به شما می‌رود.
خدایی ادامه داد: همچون سال گذشته تلاش می‌کنیم ماه اردیبهشت را نیز به دلیل سرد بودن در استان اردبیل جزو نرخ کمتر از 70 تومان محاسبه کنیم تا رضایت همشهریان فراهم شود.
سرپرست شرکت گاز استان اردبیل در پایان سخنان خود قیمت متوسط مصرف گاز در ایام سرد سال را 70 تومان اعلام کرد و گفت: در اقلیم یک از صفر تا 300 مترمکعب 30 تومان محاسبه شده و هر چه قدر مصرف پله پله افزایش یابد ارقام آن نیز افزوده می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول