اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

دستگیری اعضای باند سارقان یک میلیاردی منزل در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه‌ از دستگیری اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت و اعتراف آن‌ها به 17 فقره سرقت منزل به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

دستگیری اعضای باند سارقان یک میلیاردی منزل در کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، کریم کشوری‌ در خصوص دستگیری اعضای باند سرقت منزل در کرمانشاه اظهار کرد: با ارجاع یک فقره پرونده مبنی بر سرقت منزل یکی از شهروندان کرمانشاهی از کلانتری 24 این شهر به آگاهی انتظامی استان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران شعبه یک اداره مبارزه با سرقت آن پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات محلی و با استفاده از منابع خبری دریافتند، سرقت توسط سرنشینان یک دستگاه وانت پیکان با پلاک و مشخصات معلوم انجام گرفته است و در این راستا شناسایی مالک خودرو در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: سرانجام پس از مدتی ردزنی و با همکاری ماموران کلانتری 24 کرمانشاه، خودرو مذکور را با 3 نفر سرنشین متوقف و متهمان برای انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.
وی در ادامه اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیسی انجام شده در آگاهی لب به اعتراف گشودند و از 17 سرقت منزل در نقاط مختلف کلان شهر کرمانشاه پرده برداشتند که با پیگیری‌های انجام شده تمام مالباختگان شناسایی شدند.
این مقام انتظامی بیان کرد: در این رابطه یک نفر مال‌خر نیز شناسایی شده و با دستور مقام قضایی به همراه 3 متهم پرونده روانه زندان مرکزی کرمانشاه شدند.
کشوری تصریح کرد: ارزش کل اموال مسروقه یک میلیارد ریال برآورد شده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول