اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد:

دستگیری سارق طلاجات کودکان در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که به بهانه دادن کیک و نوشمک از دختر بچه ها در جنوب تهران سرقت می‌کرد، خبر داد.

دستگیری سارق طلاجات کودکان در جنوب تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، علی اکبر اسدی در این زمینه گفت: فردی با مراجعه به کلانتری 153 ولی‌عصر (عج)، به مأموران اعلام کرد که سرنشین یک دستگاه خودرو 206 نقره‌ای رنگ، به بهانه اینکه قصد دادن خوراکی به دختر خردسالش را داشته، اقدام به سرقت طلا و جواهرات همراه دختر وی کرده و به سرعت از محل متواری شده است.
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: با آغاز تحقیقات مأموران تجسس کلانتری مشخص شد که سرقت‌های مشابه دیگری در محدوده شهرک ولی‌عصر (عج) به‌وقوع پیوسته که با شناسایی مالباختگان جدید و با توجه به افزایش این تعداد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس قرار گرفت که منجر به دستگیر سارق شد. 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: متهم با تهیه مواد خوراکی مورد علاقه کودکان و بعضا به بهانه دادن روسری به دختر بچه‌ها، ابتدا اعتماد آنها را جلب و در یک لحظه با استفاده از قیچی آهن بر، اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها کرده و به سرعت از محل دور می‌شد.
اسدی اظهار داشت: با توجه به اعترافات متهم در ارتباط با سرقت طلا و جواهرات همراه دختران خردسال و احتمال افزایش تعداد مالباختگان، کارآگاهان پایگاه پنجم در ادامه تحقیقات خود موفق به شناسایی ده‌ها مال باخته‌ای شدند که توسط متهم مورد سرقت قرار گرفته بودند. 
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان از تمام مالباختگانی که از خرداد ماه سال جاری به این شیوه و توسط سرنشین یک دستگاه خودرو 206 نقره‌ای و یا آبی رنگ مورد سرقت طلا و جواهرات قرار گرفته‌اند خواست تا برای شناسایی متهم و طرح شکایات خود به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول