اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار شادگان خبر داد:

آغاز عملیات گازرسانی به 8 روستای شادگان

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به هشت روستای شادگان خبر داد.

آغاز عملیات گازرسانی به 8 روستای شادگان
به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سعید فیوضی پیش از ظهر امروز در جلسه رسیدگی به وضعیت روستاها در شهرستان شادگان که در محل فرمانداری این شهرستان با حضور مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: عملیات گازرسانی به هشت روستای بخش محروگی از توابع شهرستان شادگان آغاز شده ‌است.
وی در خصوص ابعاد اجرای این طرح گفت: این طرح در قالب 28 کیلومتر شبکه‌گذاری و با نصب 400 انشعاب به اجرا درآمده ‌است.
فیوضی با بیان اینکه گازرسانی به روستاها در راستای محرومیت‌زدایی از آنها انجام می‌گیرد، بیان کرد: با اجرای این پروژه زیربنایی، تعداد 600 خانوار روستایی در این بخش از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.
فرماندار شادگان در ادامه با بیان اینکه مردم روستاهای شادگان سال‌ها با رنج نداشتن گاز شهری در خانه‌های خود کنار آمده‌اند، تصریح کرد: وظیفه همه مسئولان است که با هدف برقراری آسایش مردم به ویژه روستاییان محروم فعالیت کرده و برنامه‌ریزی برای حل محرومیت از این مناطق باید در اولویت کاری آنها باشد.
وی با اشاره به دیگر اقدامات در حال انجام در روستاهای این منطقه ادامه داد: با اختصاص اعتباری دو میلیارد و ۴۳۶ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی این بنیاد روستاهای شادگان بهسازی می‌شوند.
فیوضی اضافه کرد: این طرح به‌منظور کاهش آثار بلایای طبیعی، ایمن‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در مقابل حوادث غیرمترقبه نظیر زلزله و سیل با رعایت دقیق اصول فنی در حال اجراست.
وی تصریح کرد: همچنین دو طرح هادی روستایی در شادگان به بهره‌برداری رسیده است.
فرماندار شادگان اضافه کرد: در این راستا اعتباری بالغ بر2میلیارد و ۴۳۶میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به طرح‌های هادی روستایی شهرستان اختصاص داده شده است.
وی ساماندهی خدمات روستایی و کمک به پیشبرد سطح زندگی روستاییان و تثبیت جمعیت آنان را از اهداف اجرای طرح هادی روستایی است.
فیوضی در پایان جلسه با قدردانی از حمایت مسئولان استانی در زمینه تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای اجرای پروژه گازرسانی در روستاهای شادگان گفت: هزینه اجرای این طرح بالغ بر 1.3میلیارد تومان بوده که همگی از محل اعتبارات استانی تأمین شده‌است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول