اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست میراث فرهنگی استان مرکزی:

میز خدمت در میراث فرهنگی استان مرکزی مستقر شد

خبرگزاری فارس: سرپرست میراث فرهنگی استان مرکزی با اشاره به استقرار میز خدمت در این اداره کل گفت: تکریم ارباب رجوع مهم‌ترین رکن استقرار میز خدمت در میراث فرهنگی استان مرکزی است.

میز خدمت در میراث فرهنگی استان مرکزی مستقر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان مرکزی، مجتبی رضوانی اظهار داشت: با توجه به بخشنامه‌ای که از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در خصوص استقرار این مهم ابلاغ شده، میز خدمت در اداره کل میراث فرهنگی ایجاد و عملیاتی شد.
وی به مزایای ایجاد میز خدمت اشاره و عنوان کرد: ارائه اطلاعات و راهنمایی لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوطه، دریافت مدارک و درخواست‌های مراجعان، انجام امور درخواست‌های متقاضیان، دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه‌های اجرایی، ارائه خدمات به موقع و مؤثر به مردم و تکریم ارباب رجوع از وظایف میز خدمت محسوب می‌شود.
سرپرست میراث فرهنگی استان مرکزی ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی، خود را موظف می‌داند میز خدمت را در محل اداره خود مستقر کند، زیرا وظیفه ما احترام به ارباب رجوع و انجام به موقع کارهاست.
رضوانی با اشاره به اهمیت دولت الکترونیک افزود: دارا بودن زیرساخت‌های مطلوب برای تحقق دولت الکترونیک از مهم‌ترین شاخصه‌ها در رسیدن به تحول اداری مطلوب است که این مهم در این اداره کل صورت گرفته است.
وی اذعان داشت: توجه به امر آموزش کارکنان یکی از راهبردهای اساسی دولت است و هر اندازه کارکنان آموزش دیده در سیستم اداری تربیت شوند، به همان نسبت خدمتگزاری مطلوب به مردم و تحول در نظام اداری با ارتقای شاخص‌های بهره‌وری افزایش می‌یابد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول