اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادستان شیراز:

شیراز به محل نگهداری معتادان نیاز دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی شیراز گفت: در شهرستان شیراز نیازمند یک مرکز شبانه‌روزی برای نگهداری و درمان معتادان هستیم.

شیراز به محل نگهداری معتادان نیاز دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شورای مبارزه با مواد مخدر استان فارس، محمد موسوی در دیدار اعضای این شورا با دادستان شیراز با ابراز نگرانی از وضعیت معتادان در شیراز اظهار داشت: در شهرستان شیراز نیازمند یک مرکز شبانه‌روزی برای نگهداری و درمان معتادان هستیم چراکه مرکز درمان و بازپروری مجاز دولتی زیتون سروستان به دلیل بعد مسافت و ظرفیت کم جوابگو نیست.
وی با بیان اینکه خانواده‌ها در معرض جدی آسیب مواد مخدر هستند به ماده مخدر شیشه در شیراز به عنوان یک معضل جدی اشاره و تصریح کرد: در فارس شیشه به عنوان یک مواد مخدر صنعتی معضلاتی را ایجاد کرده و گرایش بسیاری از معتادان به این سمت رفته است.
معاون دادستان شیراز ادامه داد: به نظر می‌رسد با توجه به تفاوت تجویز درمان مواد مخدر شیشه با سایر مواد مخدر نمی‌توان افرادی را که به شیشه اعتیاد دارند در کمپ سروستان نگهداری کرد، از این رو تدارک مکانی برای این افراد در شیراز لازم بوده و مستلزم توجه جدی مسئولان است.
موسوی تبار همچنین با اشاره به پدیده منقل‌داری در شیراز خاطرنشان کرد: پدیده منقل‌داری در شیراز یک واقعیت است و اگر چه اقدامات موثری در این راستا صورت گرفته اما این اقدامات باید شدت یابد.
در ادامه این دیدار رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس با اشاره به موقعیت جغرافیایی این استان و همجواری با استان‌هایی مانند کرمان و سیستان و بلوچستان و...از فارس به عنوان محل ترانزیت مواد مخدر نام برد و ابراز داشت: تا کنون اقدامات خوب و موثری در راستای جلوگیری از مواد مخدر به این استان صورت گرفته و ما موفق شدیم طی هفت ماه گذشته بیش از 80 باند مواد مخدر را متلاشی و بیش از 500 خودرو نیز متوقف کنیم ضمن اینکه در این راستا بیش از 24 تن مواد مخدر کشف و ضبط شده است.
محمد مصری در ادامه بر ضرورت تشدید برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر تاکید کرد و گفت: باید با برخورد شدیدتر از فعالیت قاچاقچیان جلوگیری شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول