اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل توهم ناشی از مصرف شیشه؛

مرد معتاد جان دختر 6 ساله‌اش را گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری پدر 35 ساله معتادی که بر اثر توهمات ناشی از مصرف شیشه دختر 6 ساله‌اش را به قتل رسانده بود، خبر داد.

مرد معتاد جان دختر 6 ساله‌اش را گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، رضا احمدی گفت:  فردی ناشناس با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس و اظهار داشت که فردی کودکی را در 40 کیلومتری محور اراک - قم به قتل رسانده و پس از دفن جسد او در بیابان‌های اطراف، محل را ترک کرده است.
وی افزود: با وصول این خبر، بلافاصله ماموران پاسگاه مشک‌آباد و ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی استان به محل اعزام و با مشاهده متهم که با یک دستگاه خودرو وانت پیکان در حوالی آدرس اعلام شده در حال فرار بود، خودرو را توقیف و متهم را دستگیر کرده، سپس ضمن بازجویی و تحقیق از وی، با راهنمایی فرد تماس گیرنده به محل وقوع قتل و دفن جسد اعزام شدند.
رئیس پلیس آگاهی بیان داشت: متهم 35 ساله اهل بروجرد و ساکن تهران که دارای اعتیاد به مواد مخدر از نوع شیشه بود در بازجویی به عمل آمده اعتراف کرد، جسد متعلق به دختر 6 ساله وی است.
احمدی گفت: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، عوارض سوء ناشی از مصرف شیشه متهم را دچار توهم کرده و ادعا می‌کرد که فرزند وی از رابطه نامشروع به دنیا آمده و با این انگیزه نادرست متاسفانه با قساوت و سنگدلی تمام اقدام به قتل دختر بچه شش ساله‌اش کرده بود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول