اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

معتاد کردن جوانان در دستور کار دشمنان قرار دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: معتاد کردن جوانان در دستور کار دشمنان قرار دارد که کنترل مراکز آموزشی در این راستا ضروری است.

معتاد کردن جوانان در دستور کار دشمنان قرار دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پرویژ آژیده عصر امروز در نشست جمعی از مسئولان اجرایی و فرهنگی استان خواستار برنامه‌ریزی جدی در مراکز آموزشی و مدارس و دانشگاه‌ها در زمینه مقابله با اعتیاد شد.
وی بر امر نظارت بر مراکز درمانی در زمینه درمان معتادان تاکید کرد و یادآور شد: در این راستا شورای هماهنگی مبارزه با اعتیاد فعالیت‌های را با همکاری علوم پزشکی انجام می‌دهد.
آژیده در ادامه با اشاره به فعالیت کمیته پیشگیری از اعتیاد در استان اظهار کرد: در این راستا فعالیت فرهنگی دارای جایگاهی خاص بوده و باید به این مهم همت گذاشت.
آژیده تاکید کرد: فعال شدن کمیته‌های چهارگانه و حضور شخص مدیران در شورای هماهنگی مقابله با موادمخدر ضرورت دارد تا بتوانیم به اقداماتی کارشناسی و موثر در این راستا دست یابیم.
وی بر مبارزه با موادمخدر در مراکز آموزشی تاکید کرد و گفت: مبارزه با موادمخدر در مراکز آموزشی استان و کشور دارای اهمیتی خاص است و کمیته‌های مختلف باید در این راستا فعال باشند.
 
حذف روحیه دشمن ستیزی در میان جوانان از اهداف دشمنان است
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: دشمن برنامه‌ریزی خاصی در زمینه انحراف جوانان دارد .
آژیده افزود: حذف روحیه دشمن ستیزی در میان جوانان از اهداف دشمنان است که به صورت جدی دنبال می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: تهاجم فرهنگی در کنار نقشه‌ها مختلف با هدف منحرف کردن جوانان صورت می‌گیرد که در این راستا حمایت‌ها ضروری است.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول