اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی جزیره کیش:

آسیب‌های اجتماعی باید به کم‌ترین حد ممکن برسد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی جزیره کیش با تشریح ایده‌آل‌های این اداره گفت: می‌خواهیم آسیب‌های اجتماعی را در این جزیره به کم‌ترین حد ممکن برسانیم.

آسیب‌های اجتماعی باید به کم‌ترین حد ممکن برسد
شقایق کهورزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جزیره کیش اظهار داشت: حمایت از خانواده‌های بی‌سرپرست و نیازمند، ارائه خدمات مختلف به کودکان و تدارک پیشگیری، درمانی، توانبخشی حرفه‌ای و اجتماعی معلولان جسمی و روانی از جمله اهداف اداره بهزیستی کیش به شمار می‌آید.
وی در ادامه افزود: نگهداری از کودکان و اطفال بی‌سرپرست، سالمندان نیازمند، معلولان غیر قابل توانبخشی، تربیت منحرفین و آسیب‌دیدگان اجتماعی و آموزش نیروی انسانی از دیگر اهداف سازمان بهزیستی کشور است.
رئیس اداره بهزیستی جزیره کیش با اشاره به تعداد افراد تحت پوشش این اداره تصریح کرد: در حال حاضر 60 تا 70 پرونده توانبخشی داریم ضمن اینکه حدود 40 پرونده از زنان سرپرست خانوار نیز در این اداره موجود است.
کهورزاده در پاسخ به این سئوال که بیشترین خدمات این اداره به چه قشری ارائه می‌شود، افزود: بیشترین خدمات ما مربوط به معلولان و زنان سرپرست خانوار است با این حال ما برخی مشکلات افراد نیازمند را که در چارچوب وظایف ما نیست را هم پیگیری می‌کنیم ضمن اینکه به بیماران خاص نیز خدماتی ارائه می دهیم.
رئیس اداره بهزیستی کیش میزان افزایش فعالیت‌های این اداره را نسبت به مدت مشابه سال گذشته محسوس عنوان کرد و یادآور شد: از تیرماه سال‌جاری با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش مکانی برای گفتار و کار درمانی و به صورت مجزا در اختیار معلولان قرار داده‌ایم و در همین جا از تلاش‌های مجدانه مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش قدردانی می‌کنیم.
وی با اشاره به کسب مقام چهارمی تیم فوتسال بهزیستی در مسابقات فوتسال جام رمضان کیش خاطرنشان کرد: اینکه مجموعه بازیکنان و مربیان تیم ما در این مسابقات بازی‌های خوبی از خود نشان دادند جای تقدیر دارد ولی هدف اصلی ما برای حضور در میادین ورزشی آشنا کردن مردم با نام  و واژه بهزیستی است چرا که می‌خواهیم نگاه کیشوندان را به سمت نوع فعالیت‌های این اداره معطوف کرده و به همین دلیل کار خود را برای حضور پررنگ‌تر در ورزش ادامه خواهیم داد.
کهورزاده در پایان تاکید کرد: اداره بهزیستی کیش در زمینه‌های توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری گام‌های موثری برداشته و پس از این نیز تلاش خواهیم کرد تا با ارائه خدمات گوناگون به اقشار آسیب پذیر در این مسیر گام‌های بزرگ‌تری برداریم. 
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول