اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایقرانی آذربایجان غربی:

کسب مدال طلای آسیایی توسط ورزشکار نقده‌ای

خبرگزاری فارس: ‌رئیس هیئت قایقرانی آذربایجان غربی گفت: محسن شادی ورزشکار رشته رویینگ قایقرانی در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی مدال طلا کسب کرد و قهرمان آسیا شد.

کسب مدال طلای آسیایی توسط ورزشکار نقده‌ای
عباس شادمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اردوی تیم ملی تا این لحظه در ارومیه در حال برگزاری است و مربیان داخلی و خارجی تیم را در ارومیه تمرین می‌‌دهند.
وی افزود: بیشتر ورزشکاران رشته روئینگ قایقرانی از آذربایجان غربی هستند و از کل 11 نفر اعزامی به مسابقات آسیایی کره جنوبی که به تازگی به پایان رسیده، در بخش آقایان 8 نفر از ارومیه هستند.
وی تصریح کرد: در این مسابقات محسن شادی مدال طلا کسب کرد و قهرمان آسیا در کره جنوبی شد و افشار حیدری، یاسر جوهری، وحید جوهری، فرهاد قلی‌زاده، فرزاد قلی‌زاده، اتابک پیشتاز و عقیل حبیبیان مدال برنز کسب کردند. 
این مسئول در ادامه عنوان کرد: تیم بانوان به مسابقات کشوری اعزام شده بود ولی به دلیل کمی تجربه و جوان بودن گروه نتوانستیم به فینال برویم و حذف شدیم.
شادمان تاکید کرد: هیئت آذربایجان غربی در رشته‌های کایاک و کانو از امسال فعال شده است و برای اولین بار ورزشکاران استان موفق شده‌اند در رقابت‌های آسیایی به فینال برسند.
‌رئیس هیئت قایقرانی آذربایجان غربی گفت: در رشته سیلینگ برای اولین بار در کل کشور 12 نفر  هم در رده بانوان و هم در رده آقایان حضور داشتند که شش نفر از اعضای تیم از استان آذربایجان غربی و اکثریت از مهاباد هستند ضمن اینکه جوان‌ترین ورزشکار شرکت‌کننده در گوانجو به نام کیوان حسن‌زاده از آذربایجان غربی بود.
وی در رابطه با رشته واترپلو کانوکلو افزود: تنها رشته توپی است که لیگ دارد و در هر دو رده آقایان و بانوان در لیگ دسته یک حضور داریم، عاطفه ابراهیمی و آرمین رحمانی در این رشته عضو تیم ملی هستند و در رده جوانان صحرا اکبری و محمد باقری به تیم ملی دعوت شده‌اند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول