اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه فیروزآباد خبر داد:

برگزاری 49 برنامه فرهنگی در هفته بسیج در فیروزآباد

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه فیروزآباد گفت: در طول هفته بسیج 49 برنامه فرهنگی در شهرستان فیروزآباد برگزار می‌شود.

برگزاری 49 برنامه فرهنگی در هفته بسیج در فیروزآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، ابراهیم غلامیان عصر امروز در یک نشست خبری که در سالن اجتماعات سپاه ناحیه فیروزآباد برگزار شد اظهار داشت: امسال با شعار بسیج، ولایت و بیداری اسلامی 49 برنامه فرهنگی در طول هفته بسیج در شهرستان فیروزآباد به اجرا در می‌آید.
وی تجلیل از سادات پاسدار، همایش مشترک ائمه جماعات مساجد و فرماندهان بسیج با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و همایش پیشگیری از مواد مخدر را از جمله برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه فیروزآباد تصریح کرد: مراسم زیارت عاشورا ویژه پاسداران شاغل، بازنشسته و سربازان وظیفه، مراسم شبی با شهدا در پایگاه مقاومت شهرک شهید دستغیب از دیگر برنامه‌های این هفته است.
وی خاطرنشان کرد: صبح‌گاه مشترک نظامی انتظامی، برپایی ایستگاه صلواتی، سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد قبل از نماز عبادی سیاسی جمعه و افتتاحیه پروژه‌های عمرانی حوزه‌ها و تشکیل کانون بسیج مداحان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج سال جاری است.
غلامیان اضافه کرد: برپائی ایستگاه پرستاری و ارائه خدمات بهداشتی در دانشگاه آزاد، اجرای کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، عطرافشانی قبور شهدا، آغاز نهضت روشنگری در مدارس و اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی سیار و ثابت به مناطق محروم از دیگر برنامه‌های این هفته است.
وی برپایی مراسم بزرگداشت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج را از مهمترین برنامه‌های این هفته برشمرد و بیان کرد: این مراسم با حضور تمام بسیجیان این شهرستان در خیابان 22 بهمن شهر فیروزآباد برگزار می‌شود.
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه فیروزآباد در پایان از برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی از جمله فوتسال دانشجویی، طناب‌کشی، پیاده‌روی خانوادگی، تیراندازی و کوهنوردی و همچنین مسابقه وبلاگ نویسی از دیگر برنامه‌های این هفته است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول