اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی اعلام کرد:

1000 نوع موادمخدر در کشور وجود دارد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی گفت: یک هزار نوع مواد مخدر در کشور وجود دارد که قدرت تخریب برخی از آنان 50 برابر موادمخدر قدیمی است.

1000 نوع موادمخدر در کشور وجود دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمید باغبان عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، خواستار عزم  همگانی در مقابله با مواد مخدر شد.
وی اظهار کرد: تنوع مواد مخدر افزایش چشمگیر یافته و در حال حاضر بنا بر اعلام مسئولان یک هزار نوع مواد مخدر در کشور وجود دارد که مبارزه با  آن را مشکل کرده است.
باغبان ادامه داد: در گذشته تنها سه نوع مواد مخدر در کشور وجود داشت و امروز انواع مواد مخدر  را در حالت مایع، آدامس و حالت‌های دیگر را شاهد هستیم.
باغبان اظهار کرد: مواد مخدر کنونی قدرت تخریبی تا 50 برابر مواد مخدر قدیمی را دارد که کنترل و درمان را مشکل کرده است.
وی خواستار عزم ملی در زمینه مبارزه با مواد مخدر شد و گفت: در حالی که 18 دستگاه در زمینه کنترل، مقابله و درمان موادمخدر فعال هستند، ضرورت عزم همگانی در این راستا مشاهده می‌شود.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌شرقی گفت: شاهد افزایش کشفیات مواد مخدر و تعداد دستگیر شدگان در استان هستیم که به نسبت هشت ماه سال گذشته شاهد افزایش هستیم.
باغبان گفت: مبارزه با کارگاه‌های تولید شیشه صنعتی در اولویت پلیس قرار دارد و در هفته اخیر باند مواد مخدر کشف و متلاشی شدند.

1161کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان شرقی کشف شد
وی اظهارکرد: در هشت ماه گذشته  یک هزار و 611 کیلوگرم کشفیات مواد مخدر و  دستگیری 5 هزار و 570 نفر را در این راستا شاهد بوده‌ایم.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی گفت: در هفته اخیر 50 کیلوگرم تریاک کشف شد که توسط دو باند خانوادگی اداره می‌شد.

کشف 15 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در آذربایجان شرقی
باغبان گفت: در هشت ماهه امسال 15 کیلو مواد مخدر صنعتی کشف شده در حالی که در سال گذشته در همین مدت زمان 10 کیلو گرم کشف شده بود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول