اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس؛

سرپرست جدید فرمانداری کازرون معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس و مسئولان محلی، سرپرست فرمانداری کازرون معرفی و از خدمات سرپرست پیشین فرمانداری این شهرستان قدردانی شد.

سرپرست جدید فرمانداری کازرون معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرستان پیشین و جدید فرمانداری شهرستان کازرون اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما به برکت دو نهاد اساسی رهبری و بسیج در زمان حضرت امام (ره) پایه‌گذاری شد.
کمال فیروزآبادی افزود: رهبری معظم انقلاب در زمینه‌های مختلف مسائل داخلی و خارجی پیش‌بینی‌هایی را کرده بودند که امروز یکی پس از دیگری در حال به وقوع پیوستن است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس ایران را مهد تفکر بسیجی خواند و گفت: بسیاری که این تفکر را داشتند کشور را به قله‌ها رسانده‌اند و از منفعت‌های شخصی، قومی و قبیله‌ای خود گذشتند و فقط افتخارشان به ولایت و سازندگی کشور بوده است.
فیروزآبادی اضافه کرد: فرهنگ ما ریشه در دین دارد و با بهره‌گیری از دین مبین اسلام و الهام گرفتن از مقام معظم رهبری قله‌های عزت و سربلندی را یکی پس از دیگری طی می‌‌کنیم و در 14 سال دیگر به قدرت نخست منطقه تبدیل می‌شویم.
وی ادامه داد: دولت‌های نهم و دهم خدمات بسیاری را به کشور کرده و با تمسک به ولایت کارهایی را که ‌باید بود در هشت سال انجام می‌داد، طی سه سال صورت داده است.
فیروزآبادی در بخش دیگری از سخنانش تعامل مثبت، همدلی و بهره‌گیری از نیروهای لایق را به سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان توصیه کرد و ابراز داشت: یک مدیر موفق آن است که با تعامل و همدلی با تمام نهادها کارهای اجرایی را هدایت و به سرانجام رساند.
وی هدفمندسازی یارانه‌ها، مسکن مهر، اقدامات عمرانی، ریلی و جاده‌ای و بسیاری از فعالیت‌های دیگر را از جمله شاخصه‌های عملکردی این دولت برشمرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس اختلاف و دودستگی را از افت‌ها و عقب‌ماندگی‌ها دانست و گفت: اختلاف در هر منطقه‌ای باشد، در آن منطقه عقب‌ماندگی‌هایی نیز وجود دارد که به شدت باید از آن پرهیز کرد.
در پایان این مراسم، الیاس محمدی به عنوان سرپرست فرمانداری کازرون معرفی و از کاووس رئیسی سرپرست پیشین فرمانداری این شهرستان تقدیر شد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول