اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج خبر داد:

توسعه فضاهای سبز در مناطق محروم کرج

خبرگزاری فارس: شهردار کرج بر توسعه فضاهای سبز در مناطق محروم تأکید کرد و گفت: این مهم در دستور کار ویژه شهرداری قرار گرفته است.

توسعه فضاهای سبز در مناطق محروم کرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید علی آقازاده ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی در جمع مدیران، معاونان و مسئولان سازمان‌ها و مناطق دوازده‌گانه شهرداری کرج اظهار داشت: باید سرانه فضاهای سبز در تمام مناطق به یک اندازه بوده و به گونه‌ای نباشد که مردم در منطقه‌ای دچار فقر فضاهای سبز باشند.
وی با اشاره به این که در سال جاری 30 هکتار به فضای سبز کلانشهر کرج افزوده شده است، ادامه داد: با توجه به افزایش نرخ جمعیت سرانه‌های فضاهای سبز با کاهش مواجه بوده است.
شهردار کرج افزود: یکی از مناطقی که باید از لحاظ رشد فضاهای سبز به آن توجه ویژه و اساسی شود منطقه 6 شهرداری کرج است.
آقازاده خاطرنشان کرد: این منطقه دارای جمعیت بسیار بالایی است اما متأسفانه دارای کمترین سرانه فضاهای سبز بوده که این امر نیازمند توجه ویژه و اساسی دارد.
وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری رساندن سرانه‌های فضای سبز به استانداردها است.
شهردار کرج گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در زمینه توسعه فضاهای سبز اما باز هم در کلانشهر کرج با کمبود این سرانه مواجه بوده و هنوز نتوانسته‌ایم سرانه فضاهای سبز  را به استانداردهای لازم برسانیم.
آقازاده در ادامه از دو برابر شدن اعتبارات به منظور توسعه فضاهای سبز در کرج خبر داد و گفت: با توجه به دو برابری رشد اعتبارات در زمینه توسعه فضاهای سبز تاکنون اقدامات مفیدی دراین باره صورت گرفته است.
وی افزود: اختصاص اعتبار مورد نیاز برای توسعه فضای سبز در این کلانشهر افزایش دو برابری داشته است که در این زمینه باید اقدامات مطلوبی صورت گیرد.
شهردار کرج ایجاد بوستان‌ها، پارک و میادین را از مهم‌ترین راهکارهای توسعه فضاهای سبز در این کلانشهر عنوان کرد.
وی عملیات بهسازی و بازسازی پارک بزرگ چمران و جهان نما در کلانشهر کرج را مهم خواند و گفت: این اقدام گامی مهم به سمت  توسعه فضاهای سبز است.
آقازاده گفت: برای رسیدن به نتایج مطلوب باید از تمام ظرفیت‌ها‌ی موجود استفاده کرده تا بتوانیم به میزان استانداردهای لازم در زمینه فضاهای سبز دست پیدا کنیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول