اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان خبر داد:

رقابت‌های لیگ شنا در قبضه شناگران معلول اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: افتخار جابه‌جایی چهار رکورد و کسب عنوان نخست دور رفت رقابت‌های لیگ شنای جانبازان و معلولان به ورزشکاران اصفهانی رسید.

رقابت‌های لیگ شنا در قبضه شناگران معلول اصفهان
محمدرضا آقاباباگلیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: قهرمانی نماینده اصفهان در رقابت‌های لیگ باشگاهی شنای جانبازان و معلولان، پایان کار این مسابقات بود.
وی با بیان اینکه در رقابت‌های لیگ باشگاهی شنای جانبازان و معلولان، 57 ورزشکار در قالب 11 تیم و از استان‌های مختلف کشور حضور داشتند، تصریح کرد: این مسابقات طی یک روز برگزار شد.
رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان با اشاره به اینکه رقابت‌های لیگ شنای جانبازان و معلولان در 22 ماده اجرا شد، تاکید کرد: مسابقات لیگ شنا در هفت کلاس مختلف به کار خود پایان داد.
وی ادامه‌ داد: در رقابت‌های لیگ شنای جانبازان و معلولان شناگران اصفهانی با 192 امتیاز موفق به کسب عنوان نخست این مسابقات شدند.
آقاباباگلیان با بیان اینکه در رقابت‌های لیگ شنای جانبازان و معلولان تیم هیئت خراسان رضوی رتبه دوم را از آن خود کرد، اظهار داشت: تیم شنای جانبازان و معلولان استان قم نیز در سکوی سوم ایستاد.
وی با اشاره به اینکه شناگران اصفهانی با حمایت خانه شنا در رقابت‌های لیگ شنای معلولان و جانبازان شرکت کرده‌اند، بیان داشت: این ورزشکاران موفق به جابه‌جایی چهار رکورد ملی شدند.
رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه رضا آذر شب، محمد رضا رهبری، علی نیکو حسین آبادی و مهدی اکبری نژاد به ترتیب در زمان‌های 58، 59، 21 و 57 ثانیه رکوردشکنی کردند، گفت: تمام این ورزشکاران از خانه شنای اصفهان در رقابت‌های لیگ شنای جانبازان و معلولان حضور داشتند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول