اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

قطار خدمت در کشور با سرعت در حال حرکت است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تبریز گفت: هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در آذربایجان‌شرقی اعلام حرکت مستمر قطار دولت در خدمت‌رسانی به مردم است.

قطار خدمت در کشور با سرعت در حال حرکت است
محمود چمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محل غرفه فرمانداری در نمایشگاه جلوه خدمت اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای دولت نهم و دهم باید در هفته دولت برگزار می‌شد اما به دلیل تعداد انبوه افتتاح‌های استانی در این هفته برای انعکاس بهتر فعالیت‌های دولت به عموم مردم در شرایط فعلی برگزار می‌شود.
وی افزود: البته در این ایام با بد بودن شرایط جوی و دوری محل برگزاری نمایشگاه مقداری از اهداف موردنظر خود در برپایی نمایشگاه دور ماندیم و بهتر بود این مکان در سطح شهر تبریز برای دسترسی بیشتر مردم برپا می‌شد.
فرماندار تبریز در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه سعی شده است تا با ارائه دستاوردهای دولت در شش سال گذشته در قالب آمار، تصاویر، ارقام و بروشور اطلاعات لازم را در اختیار بازدیدکنندگان به ویژه استادان، دانشجویان، دانش‌آموزان و فرهنگیان قرار دهیم.
چمنی بیان کرد: با ارائه این آمار بازدیدکنندگان می‌توانند با مقایسه عملکردهای دولت نهم و دهم با دولت‌های قبل که در نوع خود خدمات ارزنده‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه کرده‌اند، حجم کار در این دو دوره از فعالیت دولت را ارزیابی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در این دوره از نمایشگاه 120 غرفه از طرف دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداری‌های شهرستان‌ها به مدت پنج روز به معرفی خدمات و عملکرد خود برای عموم می‌پردازند و روز دوشنبه نهم آبان مراسم اختتامیه آن برگزار می‌شود.
فرماندار تبریز، در خصوص غرفه فرمانداری نیز اضافه کرد: فردا جلسه کارگروه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساعت 11 در محل غرفه فرمانداری برگزار می‌شود و مردم می‌توانند با حضور در این جلسه از نزدیک شاهد چگونگی برگزاری جلسات فرمانداری در کارگروه‌های مختلف باشند.
چمنی در پایان اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه که در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارائه گزارش عملکرد صادقانه به مردم است، می‌تواند نوید امید و اطمینان را به آنان در قبال مسئولان نظام بدهد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول