اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان؛

"عموحمید" با قطار شادی نشاط را در همدان می‌پراکند

خبرگزاری فارس: در آستانه برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، "عمو حمید" با قطار شادی خیابان‌های اصلی شهر همدان را طی می‌کند تا پیام شادی و نشاط را به کودکان و نوجوانان همدانی منتقل کنند.

"عموحمید" با قطار شادی نشاط را در همدان می‌پراکند
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، نمایش‌های شاد و متنوع عمو حمید به همراه دو شخصیت عروسکی بازیگوش با نام‌های وروجک و موروجک هر روز در طول برگزاری هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در مدارس همدان اجرا می شود.
عصرها نیز "عمو حمید" با قطار شادی و وروجک‌ها خیابان‌های اصلی شهر همدان را دور می‌زنند تا پیام شادی و نشاط را به کودکان و نوجوانان همدانی منتقل کنند.
روز چهارشنبه نخستین اجرای عمو حمید و وورجک‌ها در دبستان غیر انتفاعی فروزش همدان انجام شد و دانش‌آموزان این مدرسه دقایقی با نمایش‌های شاد جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همراه شدند.
مدیر دبستان غیرانتفاعی فروزش در حین اجرای این نمایش گفت: 194 دانش آموز این مدرسه در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی تا پنجم ابتدایی از این برنامه استقبال کردند. 
لعیا موسوی تأکید کرد: مدارس ابتدایی همدان خواهان اجرای برنامه‌های متنوع و نشاط آور از سوی کمیته برنامه‌های جنبی جشنواره برای دانش آموزان هستند.
کارگردان این برنامه نیز گفت: قرار است تا پایان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در پنج مدرسه از جمله دبستان طالقانی روز شنبه 14 آبان، دبستان مهر روز یکشنبه 15 آبان، مدرسه راهنمایی فلسطین روز سه شنبه 17 آبان و دبستان شهید اقدس رجبی روز چهارشنبه 18 آبان در بین دانش‌آموزان به اجرای برنامه‌های شاد بپردازیم. 
حمیدرضا رضایی تصریح کرد: وروجک و موروجک دو شخصیت بازیگوش هستند که مدام در حال دعوا و قهر هستند و "عمو حمید" با نشان دادن اشتباه آنها سعی دارد دانش آموزان را با مسائل آموزشی، اخلاقی و مذهبی آشنا کند.
وی گفت: در جریان این برنامه با برگزاری مسابقه فکری بله و خیر در بین دانش‌آموزان به سه نفر از آنان هدیه اهدا می‌شود.
فاطمه شیری دانش‌آموز کلاس دوم ابتدایی مدرسه فروزش نیز گفت: برنامه عمو حمید بسیار جذاب و شاد است و من با شرکت در این مسابقه یک کتاب هدیه گرفتم.
وی اذعان داشت: وروجک و موروجک دائم بر سر شبکه‌های تلویزیونی قهر و دعوا می کردند که عمو حمید اشتباه آنان را گوشزد می‌کرد و من آموختم که همیشه آدم ها باید با یکدیگر مهربان باشند و قهر نکنند.
هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ۱۵ تا20 آبان ماه سال جاری در همدان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول