اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در راستای برگزاری جشنواره تئاتر کودک صورت می گیرد؛

حرکت قطار شادی در سطح شهرستان همدان

خبرگزاری فارس: قطار نمایش و شادی با پیام جشنواره در طی برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، در سطح شهر و مدارس همدان حرکت می‌کند.

حرکت قطار شادی در سطح شهرستان همدان
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، قطار نمایش و شادی با پیام جشنواره در طی برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، در سطح شهر و مدارس همدان حرکت می‌کند.
کارگردان این برنامه گفت: در این قطار عروسک‌های تن‌پوش به همراه کودکان در خیابان‌های اصلی شهر همدان حرکت می‌کنند و ضمن اجرای نمایش، به بچه ها هدیه می‌دهند.
حمیدرضا رضایی‌مجد افزود: این کاروان مسیرهای آرامگاه بوعلی، میدان بعثت، میدان جهاد، چهارراه پارک، میدان باباطاهر و میدان امامزاده عبدالله طی می‌کند.
وی با بیان اینکه این قطار هشت واگن با 15 متر طول دارد، تشریح کرد: قطار نمایش و شادی از 10 آبان ماه سال جاری تا اختتامیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به حرکت خود ادامه می‌دهد.
کارگردان برنامه قطار شادی همچنین در خصوص مضمون نمایش های قطار شادی در مدارس گفت: موضوعات آموزشی و اخلاقی از طریق نمایش عمو حمید و وروجک و موسیقی‌های شاد و کودکانه به بچه‌ها منتقل می‌شود.
هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان 15 تا 20 آبان در پایتخت تاریخ و تمدن ایران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول