اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس:

تکمیل بیمارستان پارس‌آباد 10 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس گفت: به منظور تکمیل بیمارستان 120 تختخوابی شهرستان پارس‌آباد به 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

تکمیل بیمارستان پارس‌آباد 10 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وکیل سپه ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: عملیات اجرایی این بیمارستان که از دو سال پیش آغاز شده با یک روند کند در حال انجام است که به نظر می‌رسد با این اقدامات تا 10 سال آینده نیز این پروژه به پایان نرسد.
وی با یادآوری اینکه تکمیل این بیمارستان یکی از نیازمندی‌های منطقه به ویژه شمال استان اردبیل است، بیان داشت: احداث بیمارستان 120 تختخوابی پارس‌آباد از مصوبات سفرهای استانی بوده و انتظار داریم مسئولان شهرستانی و استانی اقدام جدی را در تخصیص و تامین اعتبار مورد نیاز به این پروژه انجام دهند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه بهانه‌جویی‌های مختلف در اجرا و تکمیل این پروژه مورد قبول نیست، افزود: برای مردم منطقه قابل هضم نیست که پروژه وعده داده شده که باید در کمتر از دو سال احداث و به بهره‌برداری برسد چندین سال متوالی روند کندی داشته باشد و عملیات اجرایی آن به آهستگی پیش برود.
سپه به اهمیت احداث این بیمارستان در خدمت‌رسانی به ساکنان کشورهای همسایه و ارائه خدمات مختلف به مردم استان‌های همجوار اشاره و تصریح کرد: تاکنون برای احداث این بیمارستان چهار میلیارد و 700 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است و به نظر می‌رسد سرعت اجرای آن باید قوت و قدرت بیشتری بگیرد.
وی کمبود امکانات و تجهیزات در حوزه بهداشت و درمان را از مشکلات اساسی این منطقه ذکر کرد و گفت: با بهره‌برداری از بیمارستان 120 تختخوابی، بخش قابل توجهی از نارسایی‌ها و کاستی‌های بهداشتی و درمانی پارس‌آباد برطرف و امکان خدمات‌رسانی به مناطق همجوار و حتی به بیماران اعزامی از جمهوری آذربایجان نیز فراهم خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم پارس آباد اظهار داشت: انتظار مردم در این حوزه قابل قبول و پذیرفتنی است و نباید انتظارات و مطالبات مردم را بدون پاسخ روشن و قاطع بی‌سرانجام گذاشت بلکه در دولت خدمتگزار شایسته است که پروژه وعده داده شده در مدت معین و زمان مشخص احداث و راه‌اندازی شود.
سپه تصریح کرد: بخش بهداشت و درمان از حوزه‌های زیربنایی جامعه است که اگر به معنای حقیقی زیرساخت‌های آن دقیق و شایسته فراهم نشود اسباب نارضایتی مردم و شرمندگی مدیران خدمتگزار فراهم خواهد شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول