اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 7 ماه گذشته صورت گرفت؛

متلاشی شدن 80 باند مواد مخدر در فارس

خبرگزاری فارس: رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: در هفت ماه گذشته بیش از 80 باند مواد مخدر در فارس متلاشی شده است.

متلاشی شدن 80 باند مواد مخدر در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اسدالله اسدی، بعد از ظهر امروز در دیدار با دادستان شیراز با تاکید بر ضرورت ساماندهی طرح معتادان رها شده در خیابان در قالب ماده 16 قانون اصلاحیه قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: در حال حاضر تنها یک مرکز درمان و بازپروری مجاز دولتی زیتون در سروستان با ظرفیت 200 نفر برای معتادان رها شده در خیابان فعال است که با توجه به تعداد معتادان و ضریب جمعیتی، این مکان کافی نیست و مرکز درمان و بازپروری مجاز دولتی زیتون سروستان باید توسعه یابد.
وی به فعالیت حدود 15 کمپ نگهداری و درمان معتادان در سطح شهر شیراز اشاره کرد و گفت: این کمپ‌ها توسط بخش خصوصی اداره می‌شود که از این تعداد یک کمپ ویژه زن‌ها است.
این مسئول با تاکید بر افزایش تعداد کمپ‌های نگهداری و درمان معتادان در شیراز تصریح کرد: در حال حاضر هیچ محلی برای نگهداری افراد زیر 18 سال وجود ندارد که توجه به این مهم نیز ضروری است.
اسدی ادامه داد: مرکز درمان و بازپروری مجاز دولتی زیتون سروستان با عنوان طرح نجات از معتادان به مدت یک‌ماه نگهداری می‌کند.
رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس اضافه کرد: اداره کل درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری در این راستا پروتکل درمانی را تهیه و تدوین کرده که به زودی اجرایی می‌شود.
به گفته رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس طی 10 ماه گذشته بیش از یک‌هزار و 200 نفر به مرکز درمان و بازپروری مجاز دولتی زیتون سروستان وارد و خارج شده‌اند.
این مقام مسئول ادامه داد: طی هفت ماه گذشته بیش از 80 باند مواد مخدر در سطح این استان متلاشی شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول