اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر خبر داد:

برگزاری همایش تجلیل از نخبگان بسیجی در قائمشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه قائمشهر از برگزاری نخستین همایش تجلیل از نخبگان و مدال‌آوران بسیجی قائمشهر در سومین روز از هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش تجلیل از نخبگان بسیجی در قائمشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی رمضانی امروز در نشست خبری با خبرنگاران، هفته بسیج را هفته تبلور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگان و بسیجیان در طول دفاع مقدس عنوان کرد.
وی از خبرنگاران و اصحاب رسانه با عنوان سربازان بدون مرز و مهم‌ترین رکن جامعه یاد کرد و افزود: رسانه‌ها در اعتلای برنامه‌های هفته بسیج جهاد گونه عمل می‌کنند.
رمضانی در تشریح برنامه‌های سپاه ناحیه قائمشهر در هفته بسیج با اشاره به شعار بسیج، ولایت و بیداری این هفته در سال 90 ابراز داشت: این برنامه‌ها در سه طیف و به تعداد فراوان به اجرا در می‌آید که 49 برنامه متمرکز شهرستانی با مدیریت سپاه شهرستان اجرا می‌شود.
این مسئول از برگزاری همایش‌هایی همچون همایش سرگروه‌ها و مربیان شجره طیبه صالحین در نخستین روز هفته بسیج با رویکرد تعلیم و تربیت، همایش تجلیل از نخبگان و مدال‌آوران بسیجی در دوم آذر ماه جاری، همایش کارگاه آموزشی وبلاگ نویسان در سوم آذر، همایش بصیرتی زن و اسطوره‌های مقاومت در پنجم آذر، همایش عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر شوراهای حوزه و پایگاه مقاومت در آخرین روز از هفته بسیج که برای نخستین بار در شهرستان قائمشهر به اجرا در می‌آید و نیز همایش بسیجیان بیمارستان‌های سراسر استان در قائمشهر خبر داد.
فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر با اشاره به افتتاح سه ساختمان پایگاه مقاومت در روستاهای اسلام آباد، افرا و وازیمال کیاکلا، هزینه هر پایگاه را معادل 200 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: 100 میلیون ریال این هزینه‌ها از محل تملک سپاه و 100 میلیون ریال باقی با مشارکت‌های مردمی تامین شد.
رمضانی از ویزیت رایگان بسیجیان در بیمارستان‌های رازی، ولیعصر و درمانگاه سپاه قائمشهر در روز دوشنبه خبر داد و همچنین با اشاره به یک حرکت نمادین ورزشی در روز پنجشنبه افزود: ایستگاه ورزشی بسیج در پارک ولیعصر با حضور بسیجیان و مسئولان قائمشهر در این روز فعال می‌شود.
وی دیگر برنامه‌های هفته بسیج را در شهرستان قائمشهر، غبارروبی گلزار شهدای بالا تجن، نشست‌های سیاسی و نهضت روشنگری، برپایی نمایشگاه عکس و محفل انس با پیشکسوتان بسیج و پیاده‌روی متمرکز بسیجیان در روستای خطیرکلا و مسابقات ورزشی ذکر کرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: رژه حماسی سراسری بسیجیان قائمشهر در روز شنبه پنجم آذر از میدان امام تا بلوار کفشگرکلا برگزار می‌شود.
رمضانی با اشاره به تاخیر چند ساله در برگزاری یادواره شهدای شهرستان قائمشهر اذعان داشت: در دهه فجر سال جاری این یادواره برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول