اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

کمیته رسانه‏ای امر به معروف سمنان فعال شد

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان از فعال شدن کمیته رسانه‏ای این ستاد خبر داد و بر همکاری و تعامل خبرنگاران و رسانه‏ها برای ترویج این فریضه الهی در جامعه تاکید کرد.

کمیته رسانه‏ای امر به معروف سمنان فعال شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان، شکرالله صابریان در نخستین نشست این کمیته با تاکید بر اهمیت ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر گفت: رسانه‏ها بازوی توانمندی برای گسترش این فریضه در جامعه هستند.
وی با اشاره به بیانات امام راحل (ره) مبنی بر نقش رسانه‏ها به ویژه صدا و سیما در جامعه و تعبیر دانشگاه از صدا و سیما ادامه داد: رسانه‏ها می‏توانند با نقش اطلاع‏رسانی و تبلیغی خود جامعه را به سمت کارهای خوب و معروف رهنمون و از منکرات دور سازند.
صابریان به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه اشاره کرد و بیان داشت: خطبه‏های عربی مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران و انعکاس سریع آن در میدان التحریر قاهره بیانگر نقش رسانه‏ها در تحولات جهانی است.
جانشین رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان گفت: در این ستاد کمیته‏های مختلفی فعالیت دارند که کمیته رسانه‏ای و تبلیغات یکی از از این کمیته‏‏ها است.
مسئول دفتر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به در پیش بودن هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر، احیای این فریضه را از اهداف این ستاد و فعالیت رسانه‏ای خواند.
علیرضا آریامنش ارتقای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و ترویج تذکر لسانی در جامعه را مورد تاکید قرار داد و دهه اول محرم را بهترین فرصت برای تحقق این امر خواند.
دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان نیز گفت: برای ترویج این فریضه باید موج فرهنگی در جامعه ایجاد شود.
ایرج کارخایی استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش، روابط عمومی دستگاه‏های اجرایی، رسانه‏ها و ... را در این زمینه مورد تاکید قرار داد.
در این نشست مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، مسئول روابط عمومی صدا و سیما و تعدادی از خبرنگاران نقطه نظرات خود را برای استفاده از ظرفیت رسانه‏ای استان سمنان در ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر بیان کردند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول