اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر منطقه آزاد چابهار خبر داد:

بهره‌گیری از جدیدترین شیوه‌های هنری در گسترش امر به معروف

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر منطقه آزاد چابهار گفت: از جدیدترین شیوه‌های هنری و فرهنگی در تبیین و گسترش امر به معروف و نهی از منکر در منطقه آزاد چابهار استفاده می‌شود.

بهره‌گیری از جدیدترین شیوه‌های هنری در گسترش امر به معروف
مهدی حسینقلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: احیای فریضه واجب و شرعی امر به معروف و نهی از منکر با بهره‌مندی از بیان هنری از جمله شیوه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار خواهد بود.
وی عنوان کرد: با توجه به دغدغه‌های فرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار که به عنوان رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر منطقه آزاد نیز مشغول فعالیت است در نظر داریم با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به کارگیری از جدیدترین شیوه‌های فرهنگی و هنری در گسترش و تبیین این فریضه مهم در سطح منطقه فعالیت کنیم.
حسینقلی‌پور تصریح کرد: امید داریم با بهره جستن از ایام محرم و صفر و فرا رسیدن ایام عزاداری و شهادت سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) فرصت مناسبی برای بازنگری فعالیت‌های انجام شده در سطح منطقه ایجاد شود.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر منطقه آزاد چابهار عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم از حضور علاقه‌مندان و فعالان این حوزه در سطح منطقه بهره‌مند شده و در قالب یک نشست تخصصی از نظرها و شیوه‌های ارشادی استفاده کنیم.
به گزارش فارس؛ شهباز یزدانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار طی حکمی از سوی آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان به عنوان رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار و مهدی حسینقلی‌پور طی حکم جداگانه‌ای از سوی سردار حبیب لکزایی به عنوان قائم مقام و دبیر ستاد احیاء منصوب شدند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول