اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال صورت گرفت؛

افزایش میزان تولد در آذربایجان شرقی

خبرگزاری فارس: مدیر کل ثبت احوال آذربایجان‌شرقی از افزایش 75 مورد ولادت در استان به نسبت شش ماهه سال گذشته خبر داد.

افزایش میزان تولد در آذربایجان شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی جعفری‌آذر ظهر امروز در جلسه ثبت احوال آذربایجان‌شرقی بر ارائه خدمات مکانیزه در ثبت احوال استان و تسریع در پوشش سراسری این خدمات در استان تاکید کرد.
مدیر کل ثبت احوال آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه جلسه ثبت وقایع حیاتی در سطح استانی و شهرستان برگزار می‌شود،گفت: جلسه شورای ثبت احوال بر اساس تصمیم هیئت دولت و قانون ثبت احوال برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: آمار ثبت احوال همان آمار جمعیتی کشور بوده و دقیق‌ترین آمار در این مرکز ارائه می‌شود.
جعفری‌آذر با اشاره به آمار ثبت احوال استان در شش ماهه اول سال 90 گفت: در زمینه ولادت شش ماهه امسال 33 هزار و 877 سند تنظیم شده که بیش از 99 درصد متولدان شش ماهه امسال در مهلت مقرر برای تنظیم سند مراجعه کرده‌اند.
مدیر کل ثبت احوال آذربایجان‌شرقی از افزایش 75 مورد ولادت در استان به نسبت شش ماهه سال گذشته خبر داد و بیان کرد: در زمینه فوت نیز به نسبت شش ماهه سال گذشته شاهد 159 مورد کاهش فوت در استان هستیم.
وی ادامه داد: در زمینه کاهش آمار فوت دو عامل مطرح است که مراجعه دیر برای ثبت فوت و یا ارتقای خدمات دولت می‌تواند در این زمینه مورد توجه باشد.
جعفری‌آذر با بیان اینکه در زمینه ثبت فوتی‌ها استان در مدت یک سال گذشته 99 درصد را کسب کرده است، گفت: در این راستا مقام اول کشوری را به خود اختصاص داده‌ایم که در مدت 10 روز پس از فوت برای ثبت آن اقدام کرده‌اند.
مدیر کل ثبت احوال آذربایجان‌شرقی، از افزایش 99 مورد ازدواج در استان به نسبت شش ماهه سال گذشته خبر داد و یادآور شد: میانگین سن ازدواج در استان 27 سال بوده که در شهرها این میانگین اندکی بیشتر از روستاها است.
این مسئول با اشاره به ثبت 3 هزار و 200مورد طلاق در شش ماهه امسال گفت: میزان طلاق در استان به نسبت شش ماهه سال گذشته 291 نفر افزایش داشته است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول