اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کردستان خبرداد:

برگزاری مسابقات مفاهیم تخصصی قرآن کریم در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه کردستان از برگزاری مسابقات مفاهیم تخصصی قران کریم مرحله شهرستانی در این استان خبرداد.

برگزاری مسابقات مفاهیم تخصصی قرآن کریم در کردستان
حجت‌الاسلام محمودیوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور مسابقه مفاهیم قرآن کریم چهارم آذر ماه جاری در سراسر استان برگزار خواهد شد.
وی آخرین مهلت شرکت در مسابقه سراسری مفاهیم قرآن کریم را پایان آبان ماه جاری عنوان کرد و افزود: این مسابقه در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه منبع این مسابقه از جلد نخست کتاب تفسیر همراه است، تصریح کرد: این کتاب ویژه شرکت‌کنندگان رشته تخصصی مفاهیم سی ‌و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه است.
 معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان با بیان اینکه کتاب تفسیر همراه شامل 150 درس است، گفت: در مرحله شهرستانی این مسابقه 50 درس نخست، در مرحله استانی 50 درس دوم و در مرحله کشوری نیز 50 درس سوم این کتاب به صورت تستی برای شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.
یوسفی با بیان اینکه در هر مرحله از سری مسابقات سراسری مفاهیم قرآن کریم 30 سؤال تستی ارائه می‌شود، عنوان کرد: شرکت در این دوره از مسابقات تاکنون با استقبال خوبی از طرف مردم به ویژه نسل جوان همراه بوده است.
وی با اشاره به اینکه آموزش مفاهیم قرآن پس از روخوانی و روان‌خوانی گامی به سوی تربیت خلق و خوی قرآنی است، خاطرنشان کرد: تربیت قرآنی فرزندان را با توجه به مفاهیم و آموزه‌های قرآنی محقق کنیم.
وی تصریح کرد: انس با قرآن و فعالیت‌های قرآنی باید از دوران کودکی نهادینه شود و در این زمینه باید برنامه‌ریزی‌های منسجمی وجود داشته باشد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول