اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان:

46 قاچاقچی در لرستان دستگیر شد

خبرگزاری فارس: با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر لرستان، 46 قاچاقچی مواد مخدر در این استان دستگیر شد.

46 قاچاقچی در لرستان دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی لرستان، ماموران مبارزه با مواد مخدر در پی‌کسب خبری مبنی بر اینکه یک فرد در محل کسب خود اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کند موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، ماموران این نیرو با هماهنگی دستگاه قضایی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز و در یک عملیات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری دو نفر از هم‌دستان وی شدند.
این گزارش می‌افزاید: در بازرسی از محل کسب وی38 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و دو دستگاه موتور سیکلت ارکان مخدوش را کشف و 3 میلیون 110 هزار ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.
بر پایه این خبر همچنین ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان خرم‌آباد نیز طی دو روز گذشته در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با قاچاق مواد مخدر80 تیغه چاقو را کشف و علاوه بر دستگیری چهار نفر خرده فروش مواد مخدر 25 نفر معتاد پرخطر را دستگیر کردند.
در ادامه این گزارش آمده است: همچنین ماموران کلانتری شهر دورود دو روز گذشته در حین گشت زنی در سطح شهر در بازرسی بدنی دو نفر مقدار 206گرم انواع ماده مخدر را کشف و آنان را دستگیر کردند.
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی لرستان اعلام کرد، ماموران این نیرو طی عملیات‌های جداگانه در سایر شهرستان‌های این استان ضمن کشف 477گرم انواع مواد مخدر 13نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر کردند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول