اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان:

کردستان مکان امنی برای قاچاقچیان نیست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده نیروهای امنیتی و انتظامی استان موجب شده تا در تمام نقاط کردستان حاشیه امنی برای قاچاقچیان وجود نداشته باشد.

کردستان مکان امنی برای قاچاقچیان نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده سه‌شنبه شب در نشست اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: در حال حاضر ایران اسلامی با اقتدار و اشراف کامل، همه تحرکات دشمنان را رصد کرده و اجازه هیچگونه تعرض به تمامیت ارضی کشور و نیز تضعیف زیرساخت‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را به افراد فرصت طلب نمی‌دهد.
وی افزود: حمایت از قاچاقچیان کشور از اصلی‌ترین حربه‌های استکبار جهانی برای جلوگیری از بسترسازی لازم در راستای اشتغال و توسعه پایدار در کشور است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ضمن درک این مهم با درایت و قاطعیت در مسیر ریشه کنی معضل قاچاق گام بر می‌دارند.
حسن‌زاده با بیان اینکه سالانه پدیده قاچاق و ورود کالاهای خارجی غیر استاندارد به داخل کشور خسارات مالی فراوانی را به اقتصاد مملکت تحمیل می‌کند، اضافه کرد: کشف و ضبط محموله بزرگ قاچاق کالا در روستای نگل از توابع شهرستان سنندج یکی از ارزشمندترین اقدامات امنیتی و انتظامی برای مقابله با این پدیده ضد اقتصادی است.
به گفته وی، کشف این محموله بزرگ در حقیقت پیام مهمی از سوی دولت برای قاچاقچیان دانه درشت و اخلالگران اقتصادی کشور ، استان و عوامل وابسته به آنان برای آگاهی از عزم راسخ نظام در تشدید برخورد با قاچاق کالاهای غیر قانونی است.

کشف 100 میلیارد ریال کالای قاچاق در کردستان
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان به جزئیات کشف و ضبط این محموله بزرگ قاچاق اشاره کرد و یادآور شد: این طرح با مشارکت بیش از یک هزار و 500 نیروی انتظامی انجام شد و طی آن بیش از 48 کامیون انواع کالا از قبیل پارچه، سیگار و دیگر کالاهای قاچاق خارجی به ارزش بیش از 100 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.
حسن‌زاده از کاهش قاچاق کالا در سال گذشته در سطح استان خبر داد و گفت: یکی از دلایل مهم کاهش کالاهای قاچاق در استان همکاری و تعامل مردم استان با نیروهای انتظامی و برخورد جدی نیروی انتظامی با واردکنندگان کالاهای قاچاق بوده است.
وی به نقش مردم در مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و افزود: در صورتی که خود مردم به تاثیرات منفی قاچاق کالا آشنا شوند، بهترین مانع برای کاهش قاچاق کالا است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و توجیه مردم مناطق مرزی به اهمیت مقابله با این معضل از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در کاهش قاچاق به عنوان یک کار فرهنگی است.
حسن‌زاده با بیان اینکه برای سالم‌سازی اقتصاد کشور برخورد جدی با معضل قاچاق امری ضروری است، تصریح کرد: هر چه در زمینه برخورد با قاچاق کالا تلاش شود، سلامت اقتصاد کشور بیشتر تضمین می‌شود.
وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در کشف و ضبط این محموله، از مردم خواست تا همچون گذشته به منظور ریشه‌کنی کامل معضل قاچاق در کردستان همکاری لازم را با مسئولان انتظامی استان داشته باشند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول