اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خبر داد:

جریمه 220 میلیون ریالی قاچاقچیان البسه در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: قاچاقچیان البسه در همدان بالغ بر 220 میلیون ریال جریمه شدند.

جریمه 220 میلیون ریالی قاچاقچیان البسه در همدان
رضا سعیدی امروز در گفت‏‏وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برخورد با قاچاقچیان البسه، تلویزیون، چای و ادکلن در روزهای اخیر، اظهار کرد: افرادی که اقدام به قاچاق 325 ثوب لباس زنانه خارجی و همچنین 384  ثوب انواع البسه مردانه و زنانه خارجی کرده بودند توسط مأموران نیروی انتظامی مستقر در گلوگاه شهید زارعی دستگیر و شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مستقر در این گلوگاه علاوه بر ضبط کالای کشف شده متهمان را به ترتیب 108 میلیون و 465 هزار ریال و 113 میلیون و 883 هزار ریال در حق دولت محکوم کرد.
وی در ادامه افزود: فردی نیز اقدام به قاچاق تعدادی تلویزیون ال‏‏سی‏‏دی کرده بود که در این مورد نیز شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی تعزیرات حکومتی همدان علاوه بر ضبط کالای کشف شده متهم را به پرداخت 77 میلیون و 439 هزار ریال در حق دولت محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اضافه کرد: هزار و 32 کیلوگرم چای دو غزال و جیهان خارجی نیز مورد قاچاق قرار گرفته بود که پس از تشکیل پرونده برای فرد خاطی شعبه مربوطه در تعزیرات حکومتی همدان فرد مذکور را به پرداخت 68 میلیون و 771 هزار ریال در حق دولت محکوم کرد.
وی با اشاره به جریمه 42 میلیون ریالی قاچاقچی ادکلن در همدان اظهار کرد: فردی که اقدام به قاچاق یک‌هزار و 194 عدد ادکلن در مارک‏‏های مختلف خارجی کرده بود توسط مأموران انتظامی مستقر در گلوگاه شهید زارعی دستگیر و پرونده مذکور به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی تعزیرات حکومتی همدان ارسال شد که این شعبه نیز علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده متهم را به پرداخت 42 میلیون و 625 هزار در حق دولت محکوم کرد.
سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی بحث مقابله با کالای قاچاق را در رأس امور خود قرار داده ‌است و بر همین اساس این سازمان در گلوگاه شهید زارعی پروند‌ه‌های قاچاق این بخش را به سرعت رسیدگی می‌کند.  
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول