اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع):

خدمت به بازنشستگان توفیق الهی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) گفت: خدمت به بازنشستگان و نسل جبهه و جنگ توفیق الهی است.

خدمت به بازنشستگان توفیق الهی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضامحمد سلیمانی پیش ازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول کانون بازنشستگان سپاه این استان، اظهار داشت: دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مرهون تلاش و زحمات بی‌شائبه بازنشستگان است و باید در راستای خدمت‌رسانی به خانواده بازنشستگان مومن و متعهد از هیچ کوششی دریغ  نکرد.
وی با بیان اینکه نباید لفظ بازنشسته سبب جدایی بازنشستگان از مجموعه سپاه شود، افزود: ارتباط فردی و انسجام جمعی بازنشستگان می‌تواند زمینه حفظ ارزش‌های معنوی خانواده سپاه و آرمان‌های انقلابی را فراهم کند.
محمد سلیمانی خاطرنشان کرد: بازنشستگان گنجینه ارزش‌ها و تجربیات معنوی، نظامی و علمی هستند و باید از این گنجینه‌های گرانقدر در پرورش و تربیت نسل جوان با تفکر بسیجی بهره‌برداری کنیم. 
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری وی بر ضرورت التزام تمام اعضای خانواده بر رعایت مبانی و اصول اسلام در خانواده تأکید کرد و افزود: التزام خانواده‌ها به ارزش‌ها و اصول حاکم بر خانواده و رعایت آدابی نظیر نیکی، وفا و شرافت سبب انسجام بیش از پیش جامعه می‌شود. وی از بازنشستگان به عنوان سرمایه‌های ماندگار و بی‌نظیر جامعه نام برد و گفت: 30 سال خدمت به جامعه اسلامی در راستای پیشبرد و پیشرفت اهداف عالیه نظام توفیقی ارزنده است که خداوند متعال به قشر بازنشسته ارزانی و اعطا کرده است.
محمدسلیمانی با تأکید بر اینکه بازنشستگان گنجینه تجربه هستند، گفت: بر همین اساس بهره‌مندی جوانان از تجربیات ارزنده والدین بازنشسته در حوزه‌های مختلف منجر به رشد و توسعه بیش از پیش جامعه در عرصه‌های گوناگون می‌شود.
وی ادامه داد: جایگاه و حیات بشری زمانی با ارزش و با اعتبار همراه است که با کفایت و استحقاق عجین شود چرا که افرادی که قادر باشند قابلیت‌های خود را در سطح جامعه به منصه ظهور بگذارند از جایگاه والاتری نیز برخوردار خواهند بود.
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خواستار اجرای راهکار مناسب برای ارتباط هرچه بیشتر میان نسل گذشته سپاه و بسیجیان شد و گفت: این ارتباط در راستای سازماندهی ارتش 20 میلیونی به‌منظور مقابله با تهدیدات استکبار جهانی علیه نظام و انقلاب اسلامی بیش از پیش لازم و ضروری است.
در پایان این مراسم هوشنگ ذوالفقاری به عنوان مسئول جدید کانون بازنشستگان سپاه چهارمحال و بختیاری معرفی و از زحمات شجاعت الله محمدی تجلیل و قدردانی شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول