اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان؛

بازنشستگان تامین اجتماعی کردستان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از مسئولان استان بازنشستگان تامین اجتماعی کردستان طی مراسمی تجلیل شدند.

بازنشستگان تامین اجتماعی کردستان تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان عصر امروز در این مراسم که در سنندج برگزار شد، با اشاره به جایگاه ارزشمند بازنشستگان، اظهار داشت: بیشترین تلاش ما به عنوان خادمان مردم در این سازمان تلاش در راستای خدمت صادقانه به اقشار مختلف جامعه چه در حوزه درمان و چه در بخش بیمه است.
وفا طبرزدی افزود: برای رسیدن به اهداف والای سازمان بهره‌مندی و استفاده از تجربیات بازنشستگان که بیش از 30 سال از عمر با برکت خود را صرف  خدمت به مردم کرده‌اند، نیازی اساسی محسوب می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: آشنایی بیش از 30 سال آنان با قوانین و مقررات در حوزه‌های مختلف می‌تواند سرلوحه بسیار ارزشمند و دقیقی برای رسیدن به اهداف سازمان باشد.
مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب چه از نظر کیفی و چه از لحاظ کمی به بازنشستگان در حوزه درمان از مهم‌ترین اهداف ماست، تصریح کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی کردستان در حال حاضر با داشتن دو بیمارستان در سنندج و سقز و یک پلی‌کلینیک تخصصی در سنندج و دو درمانگاه عمومی در شهرهای بیجار و قروه به خدمات رایگان به بیمه‌ شدگان سطح استان ارائه می‌دهد.
به گفته طبرزدی، با توجه به بررسی‌های انجام گرفته در حال حاضر به ازای هر 2 هزار نفر بیمه شده در این استان یک تخت فعال وجود دارد و این در حالی است که میانگین کشوری به ازای هر 3 هزار و 500 نفر یک تخت است.
وی خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست سال‌جاری در مجموع 316 هزار و 588 بار مراجعه سرپایی به پزشکان عمومی، متخصص و دندانپزشک از سوی بیمه شدگان در این استان صورت گرفته که نسبت به سال گذشته 3 درصد رشد مثبت داشته‌ایم.
مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان یادآور شد: در طول شش ماهه نخست امسال 311 هزار و 666 بار مراجعه به مراکز پاراکلینیکی سازمان شامل داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی در سطح استان صورت گرفته است.
طبرزدی اضافه کرد: در مدت زمان یاد شده، 8 هزار و 621 نفر در بیمارستان‌های سنندج و سقز بستری و تحت درمان قرار گرفته‌اند.
به گفته وی، در حال حاضر بالغ بر 586 مرکز شامل، 101 پزشک عمومی، 189 پزشک متخصص، 129 داروخانه، 72 واحد پاراکلینیکی، 14 مرکز درمان بستری، 17 مرکز دولتی و 11 مرکز دی کلینیک و پلی‌کلینیک طرف قرارداد این سازمان هستند.
مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان خاطرنشان کرد: در طول شش ماه نخست سال جاری به یک میلیون و 600 هزار نفر در این مراکز خدمات ارائه شده است.
طبرزدی در ادامه با بیان اینکه هدف همه خادمان این سازمان تلاش در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به جامعه هدف است، تصریح کرد: رفع موانع و مشکلات و ایجاد شرایط سهل و آسان برای دسترسی بازنشستگان به خدمات درمانی از اولویت‌های مورد توجه حوزه درمان در استان است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول