اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

یزد میزبان بیست و سومین تئاتر منطقه‌ای کشور

خبرگزاری فارس: بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه‌ای کشور به میزبانی یزد به مدت سه روز برگزار می‌شود.

یزد میزبان بیست و سومین تئاتر منطقه‌ای کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه‌ای با شرکت استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی، کرمان، خراسان رضوی و هرمزگان به مدت سه روز در تالارهای هنر و دانش‌آموز یزد در حال برگزاری است.
به دنبال برگزاری این جشنواره در استان یزد شب گذشته سه نمایش از سه استان کشور در دو تالار یزد به روی صحنه رفت.
آتش خاموش به نویسندگی و کارگردانی سجاد منصوری از استان کرمان، سپنج رنج و شکنج به نویسندگی محمود استادمحمد و کارگردانی سروش طاهری از خراسان رضوی و کشف برای زنده ماندن به نویسندگی یاسین بهرامی و کارگردانی رضا قریب‌زاده از استان هرمزگان به روی صحنه رفت.
در 27 آبان‌ماه نیز نمایش برگزین به نویسندگی حمیدرضا آذرنگ و کارگردانی حسین درویشی از استان هرمزگان، خواب تلخ به نویسندگی و کارگردانی کیهان روحانی و مجلس جنیان به نویسندگی علی‌محمد رادمنش و کارگردانی منوچهر صبوری از کرمان به روی صحنه رفت.
امشب و در آخرین روز اجرای نمایش‌ها نیز نمایش پیچ خطرناک به نویسندگی مازیار سیستانی و کارگردانی مهدی حشمتی از کرمان، ملکه موریانه‌ها به نویسندگی صحرا رمضانیان و کارگردانی فرزانه سلحشور و مهسا آبیذ از خراسان رضوی، اتوبوس به نویسندگی و کارگردانی حسین ابراهیمی از خراسان جنوبی به روی صحنه خواهد رفت.
نمایش‌های پیج خطرناک و اتوبوس به ترتیب در ساعت‌های 10 و 18 در تالار دانش‌آموز و ملکه موریانه‌ها در ساعت 16 در تالار هنر یزد اجرا خواهد شد.
جلسات نقد و بررسی این نمایش‌ها نیز طی دو روز گذشته و امروز راس ساعت 17 و 30 دقیقه در سینما دانش‌آموز یزد برگزار شده است.
فردا صبح نیز مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این مرحله از بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه‌ای کشور در تالار فرهنگ یزد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول