اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست تیم بدمینتون گلستان خبر داد:

توانایی ورزشکاران پیا‌م‌نور برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بدمینتون گلستان گفت: ورزشکاران پیا‌م‌نور برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی توانایی و مهارت کافی دارند.

توانایی ورزشکاران پیا‌م‌نور برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی
مهدی ضابط در حاشیه برگزاری المپیاد ورزشی پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در ساری با اشاره به حضور پنج بازیکن گلستانی در رقابت بدمینتون پیام‌نور کشور در ساری اظهار داشت: بیشتر بازیکنان تیم بدمینتون گلستان در رقابت‌های قهرمانی کشور دارای عنوان برتر هستند.
وی یکی از دلایل حضور و رقابت دانشجویان پیام‌نور در رقابت‌های دانشجویی را تحقق وعده‌های مسئولان برای پرداخت جایزه‌های نفرات برتر طی سال‌های گذشته است.
ضابط در مورد آمادگی نفرات حاضر در رقابت‌های بدمینتون خاطرنشان کرد: برخی از بازیکنان حاضر در المپیاد استعداد حضور در رقابت‌های ملی و بین‌المللی را دارند که نیاز است ناظران فدراسیون نیز نیم نگاهی به انتخاب بازیکنان ملی  از بین دانشجویان حاضر در المپیاد داشته باشند.
سرپرست تیم بدمینتون گلستان ایجاد انگیزه در بین بازیکنان را موجب ارتقای فعالیت‌های ورزشی تیم دانشگاه پیام‌نور اعلام و تاکید کرد: برگزاری مسابقات بین دانشگاهی یکی از پیشنهاداتی است که مسئولان با بررسی بیشتر سبب ترویج فعالیت‌های بیشتر ورزشی در دانشگاه پیام‌نور می‌شود.
وی با ارائه پیشنهاد دیگر یادآور شد: برگزاری منتخبان دانشجویان پیام‌نور از این مسابقات و تربیت آنها برای حضور در رقابت‌های جدی‌تر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی ورزشی را به دنبال دارد.
 
* مسابقات دانشجویی ارتقای شخصیت اجتماعی برای دانشجویان
بهرام ایزدپناهی بازیکن تیم بدمینتون گلستان که سابقه حضور سه ساله در مسابقات دانشجویی دارد، یادآور شد: چهار نفر از بازیکنان گلستان دارنده رتبه کشوری هستند و امید دریافت مدال ما در این مسابقات حدود 95 درصد است.
وی در مورد تاثیر بازی‌های دانشجویی بر روحیه دانشجویان و عملکرد تحصیلی آنها تاکید کرد: اعتماد به نفس و ارتقای شخصیت اجتماعی یکی از نکات بارزی است که طی حضور در این رقابت‌ها به خوبی لمس کردم و ارتباط‌ گیری با دانشجویان حاضر در رقابت‌ها پس از برگزاری مسابقات دیگر نتایجی است که از این مسابقات حاصل می‌شود.
 
* دانشجویان پیام‌نور کلی‌نگر هستند
 ایزدپناهی اذعان داشت: ذات ورزش رفاقت ایجاد می‌کند و پیام‌نور به علت فرهنگ مناسبی که دارد رفاقت‌ها را بیشتر می‌کند و دانشجویان پیام‌نور به علت ارتباط مناسبی که با یکدیگر دارند کلی‌نگر هستند.
وی در پایان خواستار احیای ورزش‌های دانشجویی و حضور دانشجویان پیام‌نور در مسابقات دانشجویی در سراسر کشور شد.
انتهای‌پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول