اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت آبادان خبر داد:

برپایی غرفه دائمی بهداشت و سلامت در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت آبادان از برپایی غرفه دائمی "بهداشت و سلامت" در این شهرستان خبر داد.

برپایی غرفه دائمی بهداشت و سلامت در آبادان
مرتضی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: بهداشت علم و هنر پیشگیری از بیماری‌ها، طولانی کردن عمر و ارتقای سلامتی به‌وسیله کوشش‌های متشکل اجتماعی است.
وی افزود: قضاوت افراد محیط اطراف ما درباره ما در اکثر اوقات از روی ظاهرمان صورت می‌گیرد چرا که همیشه این امکان برای ما وجود ندارد که با همه این افراد به مدت طولانی معاشرت داشته باشید بنابراین چه غلط و چه درست ظاهر هر کس و در قضاوت مردم درباره او تأثیر زیادی دارد.
رئیس مرکز بهداشت آبادان با اشاره به اینکه منظور از ظاهر آراسته درست ایستادن، درست راه رفتن، تمیز بودن لباس و متناسب بودن آن است، خاطرنشان کرد: بی‌توجهی به آنها سبب بروز بیماری‌های مختلفی می‌شود که اگر هم واگیردار نباشند لااقل سبب دور شدن مردم از ما خواهند شد.
وی اضافه کرد: انسان اغلب تا هنگامی که از سلامت کامل برخوردار است معمولاً کمتر به موضوع سلامتی توجه داشته و نسبت به اهمیت آن بی تفاوت است.
جعفری ادامه داد: فقط هنگامی فرصت پیدا می‌کند به ارزش واقعی آن پی ببرد که در چنگال بیماری اسیر شود.
وی با بیان اینکه سلامتی نعمتی‌ست که در زندگی نصیب بشر شده است، افزود: مرکز بهداشت و درمان آبادان با تعامل و هماهنگی مسئولان مرتبط در راستای سلامتی و آموزش نکات بهداشتی به شهروندان اقدام به برپایی غرفه دائمی "بهداشت و سلامت" کرده است.
رئیس مرکز بهداشت آبادان تصریح کرد: این غرفه که چند هفته اخیر در فروشگاه رفاه آبادان مستقر شد بنا به فراخور شرایط زمانی مثل روز جهانی مبارزه با سل با ارائه بروشور و کتابچه راهنمایی و آموزش‌های لازم به شهروندان داده می‌شود.
وی بیان کرد: البته در حال برنامه‌ریزی به‌منظور برپایی این غرفه در ادارات و دیگر اماکن این شهرستان هستیم تا بتوانیم به درستی نکات و موارد بهداشتی را به آنها انتقال و اشاعه دهیم.
وی در پایان با بیان اینکه بهداشت فردی پایه اصلی سلامت فرد و در نهایت یک جامعه را تشکیل می‌دهد، گفت: با رعایت چندین نکته ساده و روزمره در زندگی فرد، امنیت بالایی برایمان حاصل می‌شود که نتیجه آن "پیشگیری بهتر از درمان" خواهد بود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول