احمد احمدی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: علت بیشترین قربانی گرفتن محور شمالی این استان تردد بسیار وسایل حمل و نقل جادهای در این منطقه است که باید توجه بیشتری به آن شود.
وی ابراز داشت: محور قائمیه ـ نورآباد ـ شیراز ـ سپیدان و شیراز ـ فسا نیز رتبههای دوم تا چهارم را در این مورد در اختیار دارند که پیمانکاران و دستاندرکاران باید هر چه سریعتر نسبت به تعریض و یا دوبانده کردن این مسیرها اقدام کنند.
احمدی بیان داشت: عوامل و موانع جادهای در محور شیراز ـ جهرم توسط پیمانکار یکی از علل وقوع تصادف بسیار در این محور است که مسئولان باید اهتمام بیشتری در زمینه حل مشکلات این محور اتخاد کنند تا شاهد مرگ و میر کمتری باشیم.
فرمانده پلیس راه استان فارس خاطرنشان کرد: هفته پیش تصادفی منجر به فوت در محور سپیدان به وقوع پیوست که تاکنون شهرداری و اداره کل راه و ترابری هیچیک مسئولیت سروسامان دادن به این محور را به عهده نگرفتهاند.
وی افزود: فارس هیچگونه آزادراهی را ندارد و این در حالی است که در استانهای دیگر تعداد آزادراهها بسیار است.
به گزارش فارس، استان فارس افزون بر 20 هزار کیلومتر راه اصلی، 2 هزار و 645 کیلومتر راه فرعی و 780 کیلومتر بزرگراه دارد.
انتهای پیام/صا30
اخبار مرتبط
-
میزان تصادفات در جنوب تهران کاهش یافت
-
تقاطعهای قزوین تصادفها را افزایش داده است
-
کاهش 26.6 درصدی فوتیهای ناشی از تصادفات در چهارمحال و بختیاری
-
14 کشته و مجروح در تصادفات رانندگی در سیستانوبلوچستان
-
اعلام اسامی مجروحان تصادف رانندگی زائران ایرانی در عراق
-
270 کشته ناشی از تصادفات در سطح جادههای گلستان
-
لغزندگی جادهها دلیل 12 درصد تصادفات
-
راههای اردبیل باز است / یخبندان عامل تصادفات جادهها است
-
تصادف دو خودرو 4 کشته و مجروح برجای گذاشت
-
کاهش 33 درصدی تصادفات برونشهری آذربایجان غربی
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.