اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل شرکت سهام عدالت اردبیل:

60 هزار کارگر ساختمانی در اردبیل سهام عدالت می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سهام عدالت استان اردبیل گفت: بیش از 60 هزار کارگر ساختمانی و فصلی در استان اردبیل سهام عدالت می‌گیرند.

60 هزار کارگر ساختمانی در اردبیل سهام عدالت می‌گیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین شکری عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات تعاونی‌های سهام عدالت در اردبیل اظهار داشت: ما با ثبت‌نام و احصای این کارگران فصلی و ساختمانی و ثبت اطلاعات آنها در قالب سامانه مشخص تلاش می‌کنیم تا به تدریج سهام عدالت آنها را با اولویت واگذار کنیم.
وی با اعلام اینکه هیچ منعی در صدور برگه سهام عدالت برای کارگران شناسایی شده و دارای پرونده کاری وجود ندارد، تصریح کرد: تاکنون در استان اردبیل بیش از 830 هزار نفر سهام عدالت دریافت کردند و همچنان کار پوشش متقاضیان و گروه‌های جدید در حال انجام است.
شکری به مزیت‌ها و امتیازات برخورداری از این سهام عدالت خاطرنشان کرد: یکی از توفیقات و برکات دولت خدمتگزار توزیع سهام عدالت به معنای توزیع عادلانه منابع مالی و ثروت جامعه در بین اقشار مختلف است تا به معنای حقیقی عدالت اجتماعی نیز برقرار شود.
این مسئول با بیان اینکه نباید ثروت جامعه در دست عده‌ای افراد خاص و حتی متمول باشد، اضافه کرد: دولت نهم و دهم با برهم زدن این موازنه که قدرت و ثروت در دست عده‌ای خاص بود در حقیقت با توزیع سهام عدالت شعار عدالت‌محوری خود را محقق کرد تا مبادا احساس شود که در جامعه یک تضاد طبقاتی و فاصله ایجاد شده است.
وی در مورد ثمرات و نتایج اجرای این طرح عادلانه و ایجاد یک رویه مثبت در برقراری عدالت اجتماعی ادامه داد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر در جامعه و از دیدگاه افراد مختلف به اجرای عدالت واقعی نیازمند هستیم تا بتوانیم با رفع نواقص و مشکلات جامعه را از هرگونه آلودگی‌ها و رفتارهای چند گونه نجات دهیم.
به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت سهام عدالت اردبیل در ادامه سخنان خود از صاحبان برگه‌های سهام عدالت خواست تا مراقبت لازم را از این اسناد به عمل آورند چرا که هویت عدالتی جامعه بر اثر توزیع این برگه سهام و برخی دیگر از رفتارهای عادلانه دولت قابل رؤیت و اثبات شدن است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول