اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان:

76 هزار کارگر گیلان سهام عدالت می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: افزون بر 76 هزار نفر از کارگران فصلی و ساختمانی گیلان مشمول دریافت سهام عدالت شدند.

76 هزار کارگر گیلان سهام عدالت می‌گیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، خلیل حنیف ظهر امروز در جلسه اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان به وضعیت پرداخت سهام عدالت به کارگران مشمول گیلان اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 76 هزار نفر از کارگران فصلی و ساختمانی استان سهام عدالت می‌گیرند.
وی درباره ثبت نام کارگران برای دریافت سهام عدالت، تصریح کرد: حدود 90 هزار نفر از کارگران فصلی و ساختمانی در مدت پنج ماهه اخیر در سایت سهام عدالت وزارت کار ثبت نام کرده بودند که از این تعداد، افراد مذکور واجد شرایط شناخته و مشمول دریافت سهام عدالت شدند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اذعان داشت: این تعداد کارگران مشمول در آینده نزدیک برگه‌های سهام عدالت خود را دریافت می‌کنند.
وی با اشاره به وضعیت اشتغال و سرمایه‌گذاری در گیلان خاطرنشان کرد: در جلسه‌ کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان تعداد 520 طرح اشتغالزا به تصویب رسید.
حنیف این طرح‌ها را در بخش‌های کشاورزی، دامداری، شیلات و تعاون ذکر کرد و گفت: اعتبار این طرح‌ها معادل 600 میلیارد ریال است.
وی ادامه داد: 200 میلیارد ریال به بخش تعاون و 400 میلیارد ریال نیز به بخش کشاورزی، دامپروری و شیلات اختصاص یافته و بانک عامل تمام این طرح‌ها، کشاورزی است.
این مسئول با بیان اینکه طرح‌ها به بانک عامل معرفی می‌شوند، تصریح کرد: به دستگاه‌های اجرایی که در زمینه کسب و کارهای کوچک مسئولیت دارند تفویض اختیار شد که طرح‌های اشتغالزا در این بخش را به بانک‌های عامل معرفی کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول