اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خلخال؛

33 میلیارد ریال سود سهام عدالت پرداخت شده است

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت تعاونی سهام عدالت خلخال گفت: از آغاز اجرای طرح سهام عدالت در شهرستان خلخال بیش از 33 میلیارد ریال سود این سهام به مردم استان شهرستان پرداخت شده است.

33 میلیارد ریال سود سهام عدالت پرداخت شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهزاد عباسی صبح امروز در دیدار با فرماندار خلخال به مناسبت هفته تعاون اظهار داشت: در مرحله نخست 10 میلیارد و 420 میلیون ریال و در مرحله دوم 23 میلیارد و 303 میلیون ریال تا امروز به افراد واجد شرایط سود این سهام پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه 64 درصد از مشمولان دریافت سهام عدالت خلخال سود دریافت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تاکنون 90 هزار و 500 نفر در تعاونی سهام عدالت ثبت نام کرده و از این تعداد 57هزار و839 نفر سود سهام عدالت خود را دریافت کرده‌اند.
این مسئول با اشاره به اینکه سود سهام عدالت برای تعدادی از افراد در دو مرحله و برای افراد دیگر در یک مرحله پرداخت شده است میزان سود سهام پرداخت شده به ازای هر نفر در مرحله اول که شامل خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی است را یک میلیون و 200 هزار ریال و سود سهام عدالت در مرحله دوم را 800 هزار ریال اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه رئیس اداره تعاون شهرستان خلخال نیز در سخنانی اظهار داشت: در یک سال گذشته 45 شرکت تعاونی جدید در این شهرستان تشکیل و برای 190 نفر ایجاد اشتغال شده است. 
ابراهیم کرامت گفت: 315 تعاونی با 2 هزار و 133 نفر عضو در مناطق مختلف خلخال فعال بوده و نقش موثری در تولید ثروت و ایجاد اشتغال این شهرستان دارند.
وی افزود: از آغاز شروع پروژه مسکن مهر در خلخال 17 تعاونی مسکن تشکیل و کار احداث 765 واحد مسکونی پروژه های مسکن مهر را به عهده دارند.
کرامت سرمایه‌گذاری در بخش تعاونی‌های خلخال را 446 میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: صندوق توسعه تعاون در سال 80 در شهرستان خلخال با هدف حمایت مالی از تعاونی‌ها تشکیل و در سال 88 به بانک توسعه و تعاون ارتقا‌ یافته است.
رئیس اداره تعاون شهرستان خلخال در پایان خاطرنشان کرد: 70 درصد از تسهیلات پرداختی بانک توسعه و تعاون در نیمه نخست امسال به تعاونی‌های شهرستان و در راستای حمایت از این بخش بوده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول