اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد:

افتتاح 58 پروژه ورزشی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و امور جوانان مازندران گفت: 58 پروژه ورزشی در هشت ماه گذشته در مازندران افتتاح شده است.

افتتاح 58 پروژه ورزشی در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، پیش از ظهر امروز با حضور پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، قاسمی فرماندار و مسئولان شهرستان و جمعی از ورزشکاران، سالن ورزشی تخصصی سقف کوتاه ورزش‌های غیرتوپی در منطقه فیروزآباد فریدونکنار افتتاح شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در آیین افتتاحیه با ابراز خرسندی از افتتاح سالن از همه کسانی که در به ثمر نشستن این پروژه تلاش کردند، قدردانی کرد و اظهار داشت: 58 پروژه ورزشی در هشت ماه گذشته افتتاح شده است.
نصرالله پریچهره افزود: بنا بود هر هفته یک پروژه افتتاح شود در سال جاری که با حمایت مسئولان امروز از طرح پیش‌بینی هم جلوتر هستیم.
وی با بیان اینکه سرانه ورزشی در شهرستان فریدونکنار از یک متر مربع هم گذشته است، تصریح کرد: در سال آینده برنامه پنجم در فریدونکنار به اجرا در خواهد آمد.
این مسئول با اشاره به اینکه حدود 3 هزار و 800 روستا در مازندران وجود دارد، یادآور شد: به‌خاطر ازدیاد ورزشکار با کمبود امکانات و اعتبار در استان مواجه هستیم چرا که بیش از 3 هزار روستا ورزشی هستند.
پریچهره با اعلام اینکه قهرمانان ملی مازندران اکثریت روستایی هستند، خاطرنشان کرد: خلوص نیت، انرژی طبیعت، قناعت و پشتکار ورزشکاران روستایی سبب پرورش قهرمان و پهلوان در روستاها می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه مازندران قطب وزنه‌برداری کشور است، عنوان کرد: فریدونکنار دهمین شهرستان در استان است که سرانه ورزشی آن از یک متر گذشته است.
وی افزود: سالن تخصصی فیروزآباد چهاردهمین پروژه‌ای است که در سال جاری افتتاح شد و همچنین در سال جاری 24 پروژه  فضای روز هم افتتاح شد و تا پایان سال جاری 9 سالن دیگر هم افتتاح می‌شود.
فرشید قدیمی رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با بیان اینکه فیروزآباد از مناطق ورزش خیز این شهرستان است، متذکر شد: این پروژه از مصوبات سفر دوم ریاست جمهور است که از سال 88 آغاز شد و امروز به بهره برداری رسید.
این مسئول با درخواست تجهیز شدن سالن به امکانات مورد نیاز، اذعان داشت: این سالن به طور خاص در اختیار کشتی‌گیران و رزمی‌کاران قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول