اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

تا پایان امسال؛

سایت تربیت معلم امام محمدباقر (ع) در گلستان‌شهر اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت:‌ سایت تربیت معلم امام محمدباقر (ع) در گلستان‌شهر بجنورد اجرایی می‌شود.

سایت تربیت معلم امام محمدباقر (ع) در گلستان‌شهر اجرایی می‌شود
ابوالقاسم بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه کمیسیون ماده 32 این طرح مصوب شده است، اظهار داشت: برای اجرای این پروژه در سال جاری 6 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که اکنون در مرحله مبادله موافقتنامه است.
وی افزود: بر اساس طراحی‌های انجام شده مرکز تربیت معلم امام محمد باقر (ع) در زیربنای 15 هزار و 200 متر احداث خواهد شد و شامل کلاس‌های آموزشی، خوابگاه، سلف سرویس، اداری،‌ ورزشی، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و ... است.
بابایی احداث سایت تربیت معلم امام محمد باقر (ع) بجنورد را از مصوبات سفر دولت به خراسان شمالی برشمرد و گفت: اجرای این پروژه توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان پیگیری می‌شود.
وی در بخش دیگری با اشاره به طرح مجتمع‌های آموزشی حیات طیبه در خراسان شمالی اظهار داشت: این طرح از سیاست‌های آموزش و پرورش طی سال جاری در استان‌ها بوده که در این راستا پروژه های مجتمع آموزشی شاهد پسران و دختران اجرا می‌شود.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی با بیان اینکه در بجنورد اراضی مناسب و گلستان شهر در نظر گرفته شده است، گفت: هم اکنون در حال برآوردهای اولیه برای اجرای این مجتمع‌های فرهنگی شاهد شامل؛ مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان هستیم.
وی اضافه کرد: در این طرح علاوه بر فضاهای آموزشی سالن‌های ورزشی، آمفی‌تئاتر،‌نمازخانه و سایر فضاهای مورد نیاز پیش بینی شده است.
بابایی زیربنای هر یک از این مجتمع‌های آموزشی را 5 هزار متر عنوان کرد و گفت:‌ هر مجتمع دارای 30 کلاس بوده که مجموعاً 900 نفر ظرفیت پذیرش به صورت جداگانه از پسران و دختران را خواهد داشت.
وی اضافه کرد: برای شروع این پروژه‌ها 2 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که تا پایان امسال اجرای آن آغاز خواهد شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی با اشاره به اجرای مجتمع شاهد پسران از محل اعتبارات ملی و مجتمع شاهد دختران در بجنورد اظهار داشت: برای امسال نیز 2 میلیارد ریال اعتبار استانی در نظر گرفته شده است.
وی میزان پیشرفت فیزیکی  مجتمع شاهد پسران را 20 درصد و مجتمع شاهد دختران را 50 درصد عنوان کرد که هم اکنون در گلستان شهر در حال ساخت است.
168 هزار دانش آموز در سطح 2 هزار و 100 آموزشگاه این استان تحصیل می‌کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول