اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

تا پایان امسال صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از 29 طرح صنعتی در خوزستان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنایع و معادن خوزستان از بهره‌برداری ۲۹ طرح صنعتی تا پایان امسال خبر داد.

بهره‌برداری از 29 طرح صنعتی در خوزستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع و معادن خوزستان، سید خلف موسوی اظهار داشت: تا پایان سال‌جاری ۲۹ طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۵ هزار و ۵۲۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: اغلب محصولات تولیدی این واحد‌ها در زمینه محصولات فلزی فابریکی، تولید و تصفیه شکر، ساخت محصولات کانی غیر فلزی، صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، ساخت شیشه و محصولات شیشه‌ای، ساخت انواع محصولات پلاستیکی و.... است.
موسوی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این واحد‌ها ۲ هزار فرصت شغلی مستقیم در استان ایجاد خواهد شد.
رئیس سازمان صنایع و معادن خوزستان از مهم‌ترین این طرح‌ها را کشت و صنعت دهخدا عنوان کرد و افزود: این واحد با سرمایه ۵ هزار میلیارد ریال، ۷۰۰ فرصت شغلی مستقیم ایجاد می‌کند و محصولات اصلی آن شامل شکر سفید، شکر خام و محصولات جانبی از قبیل ملاس و باگاس خواهد بود.
وی سازه‌های فلزی کارون، کاشی و سرامیک مقداد اروند، توسعه سازه‌های دریایی شرکت تسدید، صنعتی دوده فام، کارخانجات تولید و شستشوی صنعتی نساجی، مخزنکاران صنعت جنوب را از دیگر طرح‌های مهم برشمرد.
موسوی همچنین از آمادگی این سازمان در همراهی و آماده‌سازی بستر حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی خبر داد و گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران صنعتی خارجی و داخلی در این سازمان از اولویت‌ها است و با فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم و همچنین تدوین سیاست‌های تشویقی جذب سرمایه‌گذار، برای رسیدن به این هدف اقدام عملی انجام شده است.
وی در ادامه تاکید کرد: نخستین گام نیز در راستای جذب سرمایه‌گذاران ارائه اطلاعات دقیق، مشخص و شفاف از فرصت‌های سرمایه‌گذاری، نیازسنجی صنعتی، بازرگانی و خدماتی، ارائه آمار و اطلاعات از وضعیت بازار کالا‌ها و خدمات صنعتی، عرضه، تقاضا، قیمت، تکنولوژی، تحولات بازار و تهیه طرح‌های توجیهی و حرفه‌ای برای سرمایه‌گذاران است.
رئیس سازمان صنایع و معادن خوزستان افزود: لازمه رونق صنعتی استان، هماهنگی کامل بین دستگاه‌های اجرایی مرتبط با بخش صنعت و معدن برای تسهیل در روند ارائه خدمات، تامین و توسعه زیرساخت‌های صنعتی است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول