اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

فارس در صنعت آینده‌ای درخشان دارد

خبرگزاری فارس: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس این استان از آینده‌ای درخشان در بخش صنعت برخوردار است.

فارس در صنعت آینده‌ای درخشان دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فخرالله مولایی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه با تلاش شرکت شهرک‌های صنعتی فارس این شرکت در جذب اعتبارات شهرک‌های صنعتی کشور عنوان نخست را دارد اظهار داشت: علاوه بر آن در جذب اعتبارات فنی اعتباری و کمک‌های نوسازی و بازسازی نیز استان فارس در کشور برتر است.
وی افزود: این موضوع می‌تواند توسعه صنعتی این استان را شتاب بخشد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: استان فارس به لحاظ صنعت جایگاه مناسبی داشته و با توجه به ظرفیت‌های موجود در آن، قابلیت توسعه بیشتر در این بخش را دارد.
مولایی ادامه داد: با توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس شاهد افزایش حضور سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت هستیم و این استان از آینده‌ای درخشان در بخش صنعت برخوردار است.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در ادامه گفت: مشوق‌ها و تخفیف‌های ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به ویژه در مناطق محروم در نظر گرفته شده و برخی از مشوق‌های جدید نیز به زودی اعلام می‌شود.
مولایی در ادامه با بیان اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در بخش توسعه کمی زیرساخت‌ها صد در صد موفق عمل کرده است تصریح کرد: در این زمینه 92 درصد از زیرساخت‌های صنعتی در شهرک‌های صنعتی که در تعهد این سازمان بوده اجرایی شده و هشت درصد باقی‌مانده نیز به علت شرایط خاص اقلیمی نظیر خشکسالی‌ها اجرایی نشده است.
وی همچنین ابراز داشت: هم‌اکنون اولویت و راهبرد اساسی در این سازمان کیفی‌سازی، تولید و صادرات است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول