اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم جهرم در مجلس:

فعالیت‌های فرهنگی مساجد نقش تربیتی دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت‌های فرهنگی، خط مشی و الگوهای صحیح در فعالیت‌های فرهنگی مساجد نقش تربیتی دارد.

فعالیت‌های فرهنگی مساجد نقش تربیتی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدرضا رضایی صبح امروز در بازدید از کانون فرهنگی هنری استاد مطهری و پایگاه مقاومت بسیج مسجد حضرت ابالفضل (ع) جهرم اظهار داشت: بزرگ‌ترین سرمایه برای جوانان سرمایه معنوی است و از موقعیت‌های معنوی باید نهایت استفاده را کرد.
وی افزود: ابتکار و سلیقه‌ای که در روند کارها وجود دارد و اسنادی که در این بازدید ارائه شد، همگی از استقبال خوب نسل جوان از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دارد که مبین اعتماد نوجوانان، جوانان و والدین به این نهاد دینی است.
رئیس مجمع نمایندگان فارس با اشاره به نقش نخبگان در توسعه فرهنگ قرآنی نیز گفت: اگر ما بتوانیم نیاز به قرآن را در این قشر به یک گفتمان غالب تبدیل کنیم آنگاه می‌توانیم نسبت به گسترش این فرهنگ در جامعه امیدوار باشیم.
وی با بیان نقش تاثیرگذار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در جامعه و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان ابراز داشت: اوقات فراغت و نحوه گذران آن مسئله بسیار مهمی است که باید به صورت صحیح برای آن برنامه‌ریزی شود، که این مهم نیاز به اطلاعات دقیق از وضعیت موجود دارد.
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مسیر و هدف کانون‌های مساجد تربیتی باشد خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی با زنده کردن ارزش‌های اسلامی و ولایت‌مداری موجب تربیت جوانان و آشنایی آن‌ها با رفتار و اخلاق اسلامی می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: داشتن خط‌مشی و الگوهای صحیح در فعالیت‌های فرهنگی سبب می‌شود که تربیت نسل جوان بر اساس همان الگوی صحیح شکل گیرد چنان که از شاخص‌های تربیت، داشتن الگوی رفتاری مناسب است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول