اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در رودهن؛

راهپیمایی روز جهانی دیابت برگزار شد

خبرگزاری فارس: چهارمین راهپیمایی روز جهانی دیابت با حضور جمع کثیری از مردم رودهن، مسئولان محلی و اعضای انجمن دیابت ایران در بلوار حضرت آیت‏الله خامنه‏ای این شهر برپا شد.

راهپیمایی روز جهانی دیابت برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مسئول انجمن دیابت رودهن صبح امروز پس از برپایی این راهپیمایی و حضور در سالن آمفی‏تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی رودهن در میان مسئولان انجمن دیابت ایران، رئیس شورای اسلامی شهر رودهن و جمعی از مردم گفت: روز 14 نوامبر، مصادف با 23 آبان‏ ماه هر سال روز جهانی دیابت با برنامه‏های گوناگون فرهنگی گرامی داشته می‏شود.
بیتا مدنی ادامه داد: روز جهانی دیابت روزی آبی قلمداد می‏شود و لوگوی مدور آبی‏رنگ آن نیز نمادی از سلامت و آرامش موجود در گرداگرد کره‏ زمین است.
وی با اشاره به گوشه‏ای از توفیقات انجمن دیابت رودهن خاطرنشان کرد: انجمن دیابت رودهن فعالیت‏های ذاتی مشترک بین همه انجمن‏های کشوری نظیر ارائه آموزش‏های لازم در زمینه کنترل عوارض دیابت و شناساندن آن به افراد جامعه را به خوبی اجرایی ساخته است.
مدنی ادامه داد: انتخاب به عنوان سفیر دیابت از ایران در همایش‏های بین‏المللی، نقطه آغاز داستان "دیابت من" از رودهن و قرار گرفتن طرح " مدرسه‏محوری آموزش و پیشگیری از دیابت" در رتبه سوم جشنواره غذای شهرستان‏های تهران را می‏توان در ردیف دیگر توفیقات انجمن دیابت رودهن قرار داد.
مسئول انجمن دیابت رودهن با قدردانی از مسئولان و شرکت‏های خصوصی حامی این تشکل مردمی اظهار داشت: تلاش‏های بی‏دریغ و حمایت‏های همیشگی شاهرخ رامین نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، اعضای انجمن دیابت ایران، شهرداری و شورای اسلامی شهر رودهن، شرکت مدیسا طب‏نوین پایش، شرکت بنیان‏درمان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، پرسنل بانک ملت شعبه بومهن و اداره ورزش و جوانان قابل تقدیر است.
این همایش با سخنرانی مسئولان بهداشتی شهرستان دماوند و انجمن دیابت ایران آغاز شد و با برگزاری نشست صمیمی پرسش و پاسخ بین کارشناسان حوزه دیابت و مردم ادامه یافت.
همچنین نماهنگ یادمان شادروان فاطمه طالقانی از بنیان‏گذاران انجمن دیابت ایران نیز برای قدردانی از تلاش‏های بی‏وقفه این بانوی فقید عرصه حمایت از بیماران دیابتی در سالن طنین‏انداز شد.
در پایان از کودکان شرکت‏کننده در مسابقه نقاشی با موضوع دیابت همچون زینب شریف‏آهی، زهرا مسعودی، مهرگان محمدی، دیانا آقایی، پویا بیغم، امیرارسلان عابدی، زهرا قاسمی، ستایش میرعبداللهی، هومهر منتظری و سودا شریفی‏نیا با اعطای هدایای یادبود تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول