اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگروه اشتغال شیروان:

63 درصد تعهد اشتغال شیروان محقق شد

خبرگزاری فارس: دبیر کارگروه اشتغال شیروان گفت: 63 درصد تعهد اشتغال این شهرستان طی امسال محقق شده است.

63 درصد تعهد اشتغال شیروان محقق شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و امور رفاهی خراسان شمالی، علی حسین‌پور ‌پاکزاد در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان شیروان اظهار داشت: به منظور راستی آزمایی از اطلاعات و آمار وارد شده به سامانه در دستگاه های اجرایی، کمیته های راستی آزمایی تشکیل که به صورت عملکرد میدانی به بررسی آمار وارد شده می‌پردازد تا اطلاعاتی که مورد خدشه دار شدن صحت آمار باشد وارد نشود و دستگاه‌ها باید مدافع آمار ارائه شده خودشان باشند چرا که آمار اشتغال بسیار حساس است.
وی تصریح کرد: بنیاد تعاون وابسته به اداره زندان نسبت به اخذ مجوز پشتیبان مشاغل خانگی اقدام تا زندانیان واجد شرایط را زیر پوشش قرار دهند.
رئیس اداره کار و امور اجتماعی شیروان در بخش دیگری از ثبت نام 309 کارجو در دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی این شهرستان خبر داد.
وی اضافه کرد: از این تعداد 158 نفر  را مردان و 151 نفر را زنان تشکیل می‌دهند که از این میان 64 نفر زیر دیپلم، 70 نفر دیپلم و 175 نفر دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی هستند.
حسین‌پور‌پاکزاد توزیع جویندگان کار در 7 ماه سال جاری را بر حسب سن 24-15 سال 146نفر، 34-25 سال 131نفر، 44-35 سال 24 نفر، 54-45 سال 6 نفر و 55 سال به بالا 2 نفر اعلام کرد که از این میان 245 نفر جویندگان کار ثبت نام شده فاقد مهارت و 64 نفر دارای مدرک فنی و حرفه‌ای و مابقی دارای مدرک مهارتی از سایر دستگاه‌ها هستند.
وی توزیع فرصت‌های شغلی بدست آمده بر حسب جنس در 7 ماهه سال 90 را برای زنان 23 فرصت شغلی و برای مردان 24 فرصت شغلی که فرصت‌های شغلی بدست آمده را در بخش خدمات اعلام کرده است.
رئیس اداره کار و امور اجتماعی شیروان همچنین توزیع بکار گمارده شدگان بر حسب جنس تعداد 23 نفر  مربوط به زنان و 24 نفر را مربوط به مردان اعلام کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول