اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بین 350 شهرداری؛

شهرداری زرند رتبه برتر امور اجتماعی را کسب کرد

خبرگزاری فارس: شهردار زرند گفت: شهرداری زرند در دومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های کشور موفق به کسب رتبه برتر در حوزه امور اجتماعی، فرهنگی، آموزش و پژوهش شهری شد.

شهرداری زرند رتبه برتر امور اجتماعی را کسب کرد
علی شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زرند اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی، هر لحظه آن فرصتی مغتنم برای خادمان شهر در تمام عرصه‌ها به ویژه در عرصه مدیریت شهری و توسعه خدمات شهری است.
وی افزود: به همت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور فرصتی فراهم شد تا شهرداری‌ها توانمندی‌ها و تجارب خود را به معرض نمایش بگذارند.
شهردار زرند بیان کرد: در این راستا شهرداری زرند با شرکت در دومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های کشور که از تاریخ 21 تا 24 آبان ماه از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد از بین 350 شهرداری سراسر کشور در زمینه امور اجتماعی، فرهنگی، آموزش و پژوهش شهری موفق به کسب رتبه برتر شد.
شفیعی برپایی این نمایشگاه‌ها را در انتقال تجربه‌های شهردارى‌ها به یکدیگر و مشخص شدن نقاط قوت شهرداری‌ها و آگاهى آنها از فناوری‌هاى نوین و خدمت رسانى مطلوب به شهروندان با اهمیت دانست.
وی بیان کرد: شهرداری زرند در سال گذشته نیز در نخستین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور در زمینه درآمدهای پایدار و خدمات شهری موفق به کسب رتبه برتر کشور شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول