اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

تا پایان امسال صورت می‌گیرد؛

اجرای مانورهای حوادث طبیعی در شهرستان‌های خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: مانورهای مقابله با حوادث طبیعی تا پایان امسال در 5 شهرستان این استان اجرا می‌شود.

اجرای مانورهای حوادث طبیعی در شهرستان‌های خراسان شمالی
محمد آروین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این مانورها در قالب مانور زلزله، سیل و آتش سوزی به اجرا در می‌آید.
وی با بیان اینکه مانورهای مقابله با حوادث طبیعی در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، مانه و سملقان، جاجرم و فاروج به اجرا در خواهد آمد، افزود: تاکنون این مانور در دو شهرستان اسفراین و گرمه صورت گرفته است.
آروین با بیان اینکه پارسال این مانور صرفاً در دو آیتم به اجرا در آمد، تصریح کرد: اجرای این مانورهای فرضی مردم استان را در مقابله با حوادث آماده تر از قبل خواهد کرد.
وی اجرای این مانورها را با همکاری اعضای مدیریت بحران خراسان شمالی برشمرد و گفت:‌با توجه به قرار گرفتن خراسان شمالی جزو 10 استان حادثه خیز کشور برگزاری این مانورها به نوبه خود ضروری است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی بر آمادگی هرچه بیشتر مردم در مقابله با حوادث تاکید کرد و افزود: به سبب موقعیت خاص جغرافیایی استان اکثر حوادث طبیعی در خراسان شمالی روی داده است.
وی با اشاره به زمین لرزه اخیر در سنخواست شهرستان جاجرم تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده از سوی مدیریت بحران و بخشداری سنخواست و شوقان، خوشبختانه این زمین لرزه خسارتی در مناطق شهری و روستایی نداشته است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول