اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ستاد سوانح غیر مترقبه استانداری کردستان خبرداد:

اجرای مانور مقابله با حوادث فصول سرما در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیر ستاد سوانح و حوادث غیر مترقبه استانداری کردستان از اجرای مانور مقابله با حوادث فصول سرما و بارندگی در این استان خبرداد.

اجرای مانور مقابله با حوادث فصول سرما در کردستان
محمود اسفندیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهارداشت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و یخبندان و بارش نزولات آسمانی در فصول پاییز و زمستان بزودی مانور آمادگی امداد و نجات و مقابله با حوادث غیر مترقبه برای ارتقای سطح آمادگی و هماهنگی اعضای این ستاد در کردستان برگزار می‌شود.
به گفته وی، این مانور در راستای مانورهای پیش بینی شده در برنامه سالانه این ستاد و در فصول و مناطق مختلف سال با استفاده از امکانات مورد نیاز اجرا خواهد شد.
مدیر ستاد سوانح و حوادث غیر مترقبه استانداری کردستان با بیان اینکه در مانوری که اخیرا با موضوع امداد، نجات و کمک‌های اولیه در مناطق ساحلی حاشیه دریاچه زیوار شهر مریوان برگزار شد، بیش از 500 نفر امدادگر در کارگروه‌ها و تیم‌های تخصصی امدادی از جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، اداره برق، آب و فاضلاب، مخابرات و دیگر دستگاه‌های متولی حضور داشتند، خاطرنشان کرد: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد در بسیاری از اهداف طراحی شده برای این مانور نتایج مورد نظر تحقق یافته و در مجموع برگزاری این مانور مثبت و موثر بوده است.
به گفته اسفندیاری، با توجه به احتمال آب گرفتگی در سطح معابر شهرهای استان و  احتمال وقوع سیل در حاشیه رودخانه‌ها و منابع آبی استان، در سال گذشته اعتباری بالغ بر 570 میلیارد ریال به منظور رفع موانع و بهسازی نقاط حادثه‌خیز، جمع‌آوری آب‌های سطحی و تجهیز و بهسازی معابر و افزایش توان دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد حوادث استان هزینه شده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول