اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار کرمان خبر داد:

برگزاری مانور 50 هزار نفری در کرمان

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: آذر ماه جاری مانور 50 هزار نفری برای نمایش اقتدار جمهوری اسلامی به جهانیان و استکبار در کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری مانور 50 هزار نفری در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار شامگاه یکشنبه در شورای اداری استان کرمان اظهار داشت: بین مسئولان و نماینده ولی‌فقیه تعامل ارزنده و مفیدی وجود دارد که موجب پیشرفت همه جانبه به ویژه در زمینه معنوی جامعه شده است.
وی افزود:‌ باید از فرصت ایجاد شده در زمینه‌های مختلف به ویژه ارتقای فرهنگی و معنوی جامعه بهره برد.  
نجار با بیان اینکه باید در زمینه عمران و آبادانی گام‌های مؤثری برای رفاه و آسایش مردم برداشته شود، افزود: با توجه به هجمه‌هایی که صورت می‌گیرد، باید در زمینه‌های اخلاق، امنیت، امانتداری، گذشت، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌ریزی شود.
وی با تأکید بر اینکه باید نظارت بیشتری بر امور باشد، عنوان کرد: مدیران امانتدار نظام هستند.  
نجار با اشاره به اینکه اختلاس اخیر را نمی‌توان از اذهان زدود، گفت: ما در مقابل ارابه‌های جنگی دشمن با تمام قدرت ایستادگی کردیم، اما آن‌ها در زمینه اختلاس تبلیغات بسیاری را انجام دادند.  
وی تصریح کرد: مانور 50 هزار نفری برای نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی به جهانیان و استکبار در آذر ماه جاری در کرمان برگزار می‌شود.
نجار با اشاره به اینکه حماسه 9 دی ماه باید با‌ شکوه برگزار شود، گفت: تودهنی که در نهم دی ماه 88 ملت ایران و رهبری به فتنه و فتنه‌گر زدند، نباید فراموش شود.
وی با بیان اینکه در ماه محرم سال گذشته عزاداری مردم در بم، حرکت ارزشمندی بود که کشور را متأثر کرد، افزود: باید از فرصت‌ها برای ارتقای معنویت بهره ببریم.
نجار اظهار داشت: در استان کرمان 782 هزار خانوار باید سرشماری می‌شدند که 90 درصد در این طرح شرکت کردند و تلاش و اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام شده است.
وی بیان کرد: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز غایب‌شماری صورت می‌گیرد.
استاندار کرمان با اشاره به چهارمین دور سفرهای استانی تصریح کرد: پنجم آذر ماه نشست بررسی مصوبات هیئت دولت در سفرهای گذشته به استان کرمان در تهران انجام می‌شود.
وی گفت: در سفر چهارم مصوبه جدیدی نداریم و مصوبات سفرهای گذشته مورد بررسی قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول