اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل پزشکی قانونی قزوین خبر داد:

افزایش 2 برابری فوتی‌های ناشی از حوادث کار در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی قزوین گفت: در نیمه نخست سال جاری تعداد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در قزوین دو برابر افزایش یافته است.

افزایش 2 برابری فوتی‌های ناشی از حوادث کار در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان قزوین، داریوش مهین‌پی بیان کرد: در شش ماهه نخست امسال 18 نفر در استان قزوین به دنبال وقوع حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند، این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد فوتی‌های ناشی از حوادث کار 9 نفر بود، دو برابر شده است.
وی ادامه داد: همه فوتی‌های حوادث کار استان قزوین در شش ماهه نخست امسال 18 نفر مرد بوده که در شش ماه نخست سال گذشته نیز تمامی تلفات ناشی از حوادث کار، مرد بودند و استان قزوین از نظر آمار تلفات ناشی از حوادث کار جایگاه هفدهم را در بین استان‌های کشور داراست.
مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین اضافه کرد: تعداد کل فوتی‌های حوادث کار این استان در سال گذشته 22 نفر ثبت شده است.
وی با اشاره به افزایش تصادفات فوتی در مهر ماه سال جاری اظهار کرد: تصادفات منجر به فوت در مهر ماه 1390 در استان نسبت به زمان مشابه سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است.
مهین پی توضیح داد: تعداد افراد کشته شده بر اثر تصادف در مهر ماه 1390، 45 نفر بوده است که از این تعداد 29 نفر مرد و 16 نفر زن بوده‌اند، تصادفات رانندگی مهر ماه سال 1389 منجر به فوت نیز 38 نفر شامل 30 مرد و هشت نفر زن بودند که در مقایسه آن با سال 1390 شاهد افزایش 18 درصدی هستیم.
وی خاطرنشان کرد: از تعداد درگذشتگان طی مهر ماه سال جاری تعداد پنج نفر در مسیرهای روستایی، 33 نفر در مسیرهای برون شهری و هفت نفر در مسیرهای درون شهری بوده‌اند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین در ادامه از کاهش هشت درصدی مصدومین ناشی از تصادفات خبر داد و افزود: مجموع تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی در مهر ماه 1390 تعداد 460 نفر شامل 322 نفر مرد و 138 نفر زن بوده و این در حالی است که در سال 1389 در مجموع 500 نفر شامل 361 نفر مرد و 139 نفر زن بر اثر تصادفات مصدوم شده‌اند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول