اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با ارائه 30 اثر هنری؛

نمایشگاه تصویرسازی فرهنگ کرمان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه گروهی تصویرسازی فرهنگ کرمان با ارائه 30 اثر هنری از تصویرسازان کرمانی در محل نگارخانه آیینه فرهنگسرای کوثر شهرداری گشایش یافت.

نمایشگاه تصویرسازی فرهنگ کرمان گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یکی از هنرمندان تصویرساز ‌در حاشیه گشایش نمایشگاه گروهی تصویرسازی فرهنگ کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این نمایشگاه شامل 30 اثر تصویرسازی در اندازه 50 در 70 از دوبیتی‌ها، گویش‌های محلی، سنت‌ها و ضرب‌المثل‌های کرمان برای گروه سنی کودک و نوجوان است.
فهیمه سروری با بیان اینکه قشر کودک و نوجوان از فرهنگ کرمان فاصله گرفته‌اند، عنوان کرد: با برگزاری این نمایشگاه به دنبال ترویج فرهنگ کرمان هستیم.
وی گفت: قصد داریم، پس از نقد و بررسی آثار تصویرگری ارائه شده در نمایشگاه فرهنگ کرمان این آثار را در قالب کتاب منتشر کنیم.
سروری تصریح کرد: در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان تصویرگر مینا اجله، فاطمه شریف‌زاده، زینب دانایی، فیروزه زحمتکش، مرضیه یزدی‌زاده و فهیمه سروری ارائه شده است.
وی با بیان اینکه محدثه پورجعفری، کارشناس ارشد تصویرگری بر تولید آثار نمایشگاه گروهی تصویرسازی فرهنگ کرمان نظارت داشته است، بیان کرد: فرهنگسرای کوثر شهرداری کرمان همکاری مطلوبی در زمینه برپایی این نمایشگاه با هنرمندان داشته است.
به گزارش فارس، نمایشگاه گروهی تصویرسازی فرهنگ کرمان تا پنج‌شنبه 3 آذر ماه سال جاری در محل نگارخانه آیینه فرهنگسرای کوثر شهرداری واقع در خیابان شهید رجایی دایر است.
انتهای پیام/ج30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول